دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

مذاکره با رحمتی و انصاری ‌فرد، حفظ میداودی و رایزنی با مربیان

مذاکره با رحمتی و انصاری‌ فرد، حفظ میداودی و رایزنی با مربیان خارجی  

www.Nice-Sms.iR  

 

 

معاون باشگاه استقلال آخرین نقل و انتقالات این تیم را تشریح کرد.

علی‌نظری جویباری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال خبرهای زیر را مطرح کرد:

*با وجود بلاتکلیفی از سایر تیم‌ها جلو هستیم
با توجه به مشخص شدن وزیر ورزش در بلاتکلیفی به سر می‌بریم اما با این حال کار خود را انجام می‌دهیم و نسبت به تیم‌های دیگر جلو هستیم، اما آن طور که خودمان می‌خواهیم راضی نیستیم.

*با انصاری‌فرد فردا مذاکره می‌کنیم
قرار است فردا با کریم انصاری فرد مذاکره کنیم البته ظاهرا این بازیکن با پرسپولیس مذاکره داشته است، اما باشگاه استقلال از همان روز اول نقل و انتقالات اعلام کرد نه روی بازیکنی حساب می‌کنم و نه به طور قاطع می‌گویم کسی را جذب کرده‌ایم. پرسپولیس و استقلال بیشتر از 6 بازیکن لیگ برتری نمی‌توانند بگیرند.

* با حقیقی مذاکره کردیم چون نمی‌توانستیم بیکار بنشینیم
برای اینکه یک دروازه بان اول داشته باشیم با رحمتی، کردان و محمدی و حقیقی مذاکره کردیم چون نمی‌توانستیم بیکار بنشینیم. حقیقی که با پرسپولیس قرار داد بست. کردان که اعلام کرد که می‌خواهد در ذوب آهن بماند از بین رحمتی و محمدی یکی را جذب خواهیم کرد.

*با رحمتی فردا مذاکره می‌کنیم
در این چند این وقت که صحبت از مذاکره با رحمتی بوده با 4 نفر صحبت کردیم به جز خود رحمتی هنوز با خودش رو در رو صحبت نکرده‌ایم، قرار است فردا یا پس فردا با او صحبت کنیم این رقم‌های که در روزنامه‌ها مطرح می‌شود هنور از زبان خود رحمتی نشنیده‌ایم، اگر این رقم‌ها درست باشد که نمی‌توانیم مراجعت کنیم. هر رقمی که از دهن خود رحمتی بیرون بیاید برای استقلال ملاک همان است. اگر رحمتی را جذب کنیم، محمدی را نمی‌گیریم چرا که محمدی خودش گزینه یک گلری است.

*‌با طالبی یکشنبه یا دوشنبه مذاکره می‌کنیم
فرشید طالبی در دبی به سرمی‌برد، اما یکشنبه یا دوشنبه با او مذاکرات را نهایی می‌کنیم. با این بازیکن به توافق رسیدیم. وی تنها بازیکنی بود که وقتی با او مذاکره کردیم گفت: هر مبلغی که به سایر مدافعان استقلال می دهید به من هم همان را بدهید.

*از مذاکره با داداش‌زاده بی‌خبرم
پرویز مظلومی یک سری صحبت‌ها با نامجو مطلق داشت اما ظاهرا به توافق نرسیدند. به هر حال باید جایگاه‌ها مشخص شود و از مذاکره با داداش‌زاده بی‌خبرم، اما با چند مربی خارجی در حال مذاکره هستم.

* میداودی بازیکن استقلال است
بدون شک میلاد میداودی بازیکن استقلال است اما باشگاه به او بدهکار است. نه تنها او بقیه بازیکنان هم از استقلال پول می‌خواهند. به خاطر مسدود شدن حساب‌های سازمان تربیت بدنی نتوانستیم پول بگیریم، اما به زودی مشکل میلاد و سایر بازیکنان را حل می‌کنیم.

*برهانی و مجیدی به زودی در تمرینات شرکت می‌کنند
آرش برهانی در دبی است، اما قرار است به زودی در تمرینات‌ شرکت کند. فرهاد مجیدی هم ظاهرا با خود پرویز مظلومی هماهنگ کرده اما به زودی او هم در تمرینات شرکت می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد