دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

امروز یک فاجعه اتفاق افتاد/ نمی‌خواهم از آبروی کسی خرج کنم

امروز یک فاجعه اتفاق افتاد/ نمی‌خواهم از آبروی کسی خرج کنم 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: امروز در فوتبال ایران یک فاجعه اتفاق افتاد که باید آن را در کتاب "گینس" ثبت کنند.

 علیرضا منصوریان که پس از شکست 2 بر صفر تیم امید کشورمان مقابل عراق در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: قبل از هر چیز باید از حمایت‌های مردم تشکر کنم که در این هوای بارانی به ورزشگاه آمدند و در حمایت از تیم امید سنگ تمام گذاشتند.

وی اضافه کرد: مردم اتفاقی که امروز در اردوی تیم اتفاق افتاد را نمی دانند. باید با مردم روراست باشیم.

سرمربی تیم امید کشورمان با بیان اینکه نمی خواهم از زیر بار مسئولیت فرار کنم گفت: امروز 2 بر صفر از عراق باختیم و منصوریان بانی این شکست است.

وی اضافه کرد: ساعت 11 و 20 دقیقه امروز اتفاقی در تیم امید افتاد که در تاریخ فوتبال جهان بی سابقه است و به نظر من باید آن را در کتاب گینس ثبت کنند. ظهر امروز به من اطلاع دادند که کمال کامیابی نیا در بازی رفت دو اخطاره بوده و ما نمی توانستیم از او استفاده کنیم و به همین خاطر بازی رفت را 3 بر صفر بازنده شده‌ایم. این یعنی اینکه ما باید امروز عراق را با 4 گل شکست می دادیم تا صعود می کردیم!

منصوریان اضافه کرد: تمام تلاش من و کادر تیم امید این بود که این خبر را مخفی نگاه داریم تا شاید اتفاقی که در ملبورن برای تیم ملی افتاد بار دیگر برای تیم امید تکرار شود.

وی اضافه کرد: من چاره‌ای نداشتم جز اینکه این مسئله را از ارباب جراید و هواداران پنهان کنم تا شاید حوادث فوتبال به نفع تیم ما رقم بخورد و بتوانیم دست به یک معجزه بزنیم.

سرمربی تیم امید کشورمان ادامه داد: موضوع دو اخطاره بودن کامیابی نیا را در تاریخ چهارم اسفندماه گذشته به فدراسیون اعلام کردم ولی اطلاعات درستی در این خصوص در اختیار کادر فنی و سرپرستی تیم امید قرار نگرفت تا در مسابقه رفت با تیم امید عراق با استفاده از این بازیکن نتیجه را واگذار کنیم.

وی افزود: به من هم خیلی فشار آمد که تیم عراق با پرچمش در ورزشگاه آزادی دور افتخار زد اما مردم و هواداران نمی دانند که ظهر امروز چه اتفاقی افتاد و چه بر ما گذشت.

منصوریان خاطرنشان کرد: این موضوع را حتی نمی توانستم به کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بگویم و او لحظه‌ای که این خبر را شنید تا یک ربع خیره به من نگاه می کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که "مقصر این اتفاق چه کسی است؟"، گفت: نمی خواهم از آبروی کسی برای معرفی مقصر این فاجعه خرج کنم متاسفانه همه گونه اطلاعاتی به من در مورد تیم امید از قبیل وضعیت آب و هوا، سطح ارتفاع و ... داده شد اما یک نفر به من نگفت که بازیکن من دواخطاره بوده و حق استفاده از این بازیکن را نداشتم.

منصوریان تصریح کرد: شاید از نظر فنی خیلی‌ها فکر کنند من دیوانه بودم که از دقیقه یک انصاری‌فرد را در محوطه 18 قدم حریف گذاشتم و تیم را هجومی بستم، چراکه ناچار بودم و راهی جز این نداشتم.

وی یادآور شد: شما نمی دانید امروز چه فشاری به من و خانواده‌ام وارد شد. متاسفانه تماشاگران هم امروز نمی دانستند چه اتفاقی افتاده است.

منصوریان رفتار تماشاگران در پایان بازی را طبیعی خواند و گفت: آنها حق دارند که از باخت تیم کشورشان ناراحت باشند ولی من چطور می توانستم به آنها بگویم که چه اتفاقی افتاده است؟

سرمربی تیم امید کشورمان اضافه کرد: تیم عراق هم تا دقیقه 30 نمی دانست نتیجه مسابقه رفت را برده است و ما از همین عدم اطلاع حریف استفاده کردیم تا بتوانیم معجزه‌ای را رقم بزنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: من باید به عنوان یک مربی چند بار باید به کمیته روابط بین الملل بروم و اوضاع تیم را جویا شوم؟ وظیفه من در حیطه فنی است و نمی توانستم هر دقیقه اوضاع تیم را چک کنم.

تیم فوتبال امید کشورمان با تحمل شکست در دیدار مقابل عراق از راهیابی به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک بازماند تا حسرت حضور فوتبال ایران در بازی‌های المپیک 40 ساله شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد