دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه جدید تیر ماه ۹۰ | Payamake & SMS Jadid Tir 90

اس ام اس عاشقانه جدید تیر ماه ۹۰ | Payamake & SMS Jadid Tir 90 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

هستی به دلم ، به دل که نه ، در “جانی”

در جان منی و در “دلم” می مانی . . .

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

شعر که میخوانم ، چشمانت را نبند

تو که میدانی ، حافظه ی خوبی ندارم . . . !

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

حقیقت تلخ است ، اما نه به تلخی تنهایی

تنهایی سخت است ، اما نه به سختی جدایی . . .

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

معنای شکست می شوی بعد از من / سروی که نشست می شوی بعد از من

من زنده به گور می شوم بعد از تو / تو مرده پرست می شوی بعد از من . . .

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

مى دونى Takzang یعنى چه؟

T: تا

A: آخر

K: خط

Z: زندگیم

A: عاشق

N: نگاه

G: قشنگتم

پس بدون به خاطر کم شارژی نیست که تک میزنم !

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

در فراقت آهنگ قلبم در غم است / بی صدا می خندم اما روزگارم درهم است . . .

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

گلی بودم جفایت پرپرم کرد

و هُرم آتشت خاکسترم کرد

من آن آهوی دشت ناز بودم

که عشق تو بلانسبت خرم کرد!

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم بشه

تیر مرامت خورده به قلبم !

رضایت هم بی رضایت!

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

خودِ مجنونم و از عشق لیلی

ز چشمم سیل می آید چه سیلی

همین امروز از روی دل من

گذشته هیجده چرخ تریلی!


 ************ Nice-SMS.IR ************* 

هرچه می دوم ، با گمان رد گام های تو گم نمیشوم

راستی در میان این همه اگر ، تو چقدر بایدی !

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست

گر در این خلوت بمیرم، هیچ کس آگاه نیست

من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی

این رفیق نیمه راهم گاه هست گاه نیست . . .

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

به حساب خیالبافی ام مگذار ، اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها

فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما !

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

بی خوابی شب هایم را به چه تعبیر کنم که شب آرامش نگاه تو را برایم

زمزمه می کند. آرام بخواب که من بی قرارم، بیدارم تا تو آرام بخوابی . . .

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم  

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

تو یادت نیست ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتنت

دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت . . .

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

پس از تو، خط قرمز می گذارم

پس از هر بی تو، هرگز می گذارم

مبادا واژه ها دستت بگیرند!

(تو) را در یک پرانتز می گذارم!

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

به آغوش تو محتاجم

برای حس آرامش

برای زندگی با تو ، پر از شوقم ، پر از خواهـش . . .

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

یه چیزی همیشه یادت باشه

لطف مکرر میشه حـق مسلم

بیش از حد لطف نکن . . .

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

همانگونه که قبلا عرض کردم

خودم را عاشق تو فرض کردم

زدم عینک، برای دیدن تو

دو تا چشم دگر هم قرض کردم!

 

 ************ Nice-SMS.IR *************


همواره دلم به زندگی کافر بود

انگار که مرگ چاره آخر بود

این درد یتیمی که کشیده است دلم

زیر سرِ عشق بی پدر مادر بود !

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

میان جاده های بی ته و سر

دلم پر می زند مثل کبوتر

الهی بشکند دست سیاهی

که چرخ عشق ما را کرد پنچر!

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

گرچه پُر نقص و کاستی بود دلم

همواره هر آنچه خواستی بود دلم

افسوس دلت با دل من چپ افتاد

زیرا که جناح راستی بود دلم !
 

 

 

برچسب ها : golchine sms asheghane payamake asheghane payamake bahaman payamake eshgholane payamake ordibehesht 90 radsms.com sms asheghane sms asheghane khordad 90 sms asheghi sms bahman mah 90 sms for love sms jadid sms khordad 90 sms love sms new sms ziba sms برای دوست sms تیر90 sms جدید عاشقانه sms عاشقانه sms مخصوص دوست اس ام اس ام اس اس ام اس تیر اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس جدید عاشقانه تیر ماه 90 اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوری اس ام اس زیبا اس ام اس زیبای عاشقانه تیر اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه تیر 90 اس ام اس عاشقانه تیر ماه اس ام اس عاشقانه تیر ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید آخر تیر ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید تیر 90 اس ام اس عاشقانه جدید تیر ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای امروز اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای تیر ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و داغ تیر ماه اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید اس ام اس عاشقی 90 اس ام اس عاشقی تیر90 اس ام اس عاشقی و تنهایی اس ام اس عشقولانه اس ام اس قهر اس ام اس لاو اس ام اس های عاشقانه تیر ماه 90 اس ام اس های عاشقانه جدید تیر ماه 90 اس ام اس های عاشقانه و احساسی ناب و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس پند آموز اس ام اس کم یاب باحالترین اس ام اس بروزترین اس ام اس بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید بهترین اس ام اس های عشقولانه تک داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس راد sms راد اس ام اس سری اس ام اس ها عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 90 مرکز اس ام اس ایران مسیج تیر ماه مسیج جدید مسیج خیلی جدید نایاب و دسته اول امروز پیامک امروز پیامک امروز عاشقانه پیامک برای معشوق پیامک زیبای عاشقانه پیامک عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد