دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

پیامک تیر 90 ، SMS Va Payamak Jadid Tir Mah 1390 ، اس ام اس داغ

پیامک تیر 90 ، SMS Va Payamak Jadid Tir Mah 1390 ، اس ام اس داغ 

www.Nice-Sms.iR 

 

من به یادت آه را بر روی غم حک کردم تا بدانی انتطار دوست یعنی اوج عشق.

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

هر کسی از راهی رسید بی دریغ تکه ای از قلب ما کند و پرید.

فرستنده : 7979***0938

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

برای دیگران عشق کور است اما درمورد من این صادق نیست چون وقتی من عاشق شدم تورا دیدم.

فرستنده : 3219***0937

 

************ Nice-SMS.IR *************

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم.

فرستنده : 6348***0938

 

************ Nice-SMS.IR *************


O,,

I”

L

….,O
L”      


O

I

L

,…./”””;|O


تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.

فرستنده : 6348***0938

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

خوشبخترین و سعادتمندترین آدم روی زمین تو نیستی ، اونیه که تورو داره...

فرستنده : منیره از زنجان

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

خدایا کمیت را فدای کیفیت نکن کمتر خلق کن ولی آدم خلق کن.

فرستنده : 3355***0938

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

همیشه در زندگیت جوری زندگی کن که " ای کاش" تکیه کلام پیریت نشود.

فرستنده : رها

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

باز باران بی ترانه ، گریه های بی بهانه / میخورد بر سقف قلبم ، یادم آید روی ماهت / باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت.

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

رفتی ... بی آنکه مرا به خدا بسپاری ... نمی دانم خدا را از یاد برده بودی یا مرا؟

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

گفتی مسافری و من ساده ام که سالهاست نماز دلم را شکسته میخوانم...

فرستنده : دلشکسته عیسی نجمی

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

فریادها مرده اند ، سکوت جاریست ، تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است. ماکه خدا نیستیم پس چرا از همه تنهاترینیم؟

فرستنده : 6989***0936

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

اون چیه از گل بهتره؟ از رنگین کمان قشنگتره؟ از دنیا باارزش تره؟ از آب پاکتره؟ نمیدونی؟ واقعا که! تو هنوز منو نشناختی؟

فرستنده : امید از تهران

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

با افکار زیبایت زندگی کن ، چون زندگی به اندازه فکرهای تو زیبا میشه.

فرستنده : 5947***0939

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

تابستان که میشود دلم شور میزند ... نکند طعم گیلاسهای بازار ، مرا از خاطرت ببرد!

فرستنده : الهه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد