دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس دوست داشتن ، اس ام اس دوستت دارم ، SMS Love 2012

اس ام اس دوست داشتن ، اس ام اس دوستت دارم ، SMS Love 2012 

Www.Nice-sms.iR  

 

 

 

تو تنها آشنا هستی که قلب مهربان داری، دلی با وسعت دریا به رنگ آسمان داری.
فرستنده : 6348***0938

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

حافظ از چشمان قشنگ تو غزل ساخت هرکس که تورا دید به چشمان تو دل باخت ، نقاش غزل تا که به چشمان تو پرداخت ، دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت.
فرستنده : 0503***0913

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

منم تنهاترین تنهای دنیا ، تویی زیباترین زیبای دنیا ، نگاهت را بنازم ای نگارم ، فدای تار مویت هرچه دارم.
فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

جاده عشق همسفر میخواست و من تورا برگزیدم به خاطر قلب مهربانت بامن بمان و بدان خلوت دلم همیشه آشیانه توست.

فرستنده : 3576***0911

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

بودنت هدیه ای است برای قلب کوچکم و ارزوی من شادی دل دریایی توست

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

گفته بودی گنج در ویرانه هاست!/راست گفتی،چون وجودت در دل ویران ماست.

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

دیشب ازدفترعمرم صفحاتی خواندم;چون به نام تورسیدم لحظاتی ماندم;

همه دفترعمرم ورقی بیش نبود;

همه در دفترمن:

حسرت دیدارتو بود.

فرستنده : میناوعلی دانشیار

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

پروانه پر... گنجشک پر...کلاغ پر ... دل من واسه تو هر دقیقه پر.پر

فرستنده : 6348***0938

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

مثل باران چشم هایت دیدنی است، شهر خاموش نگاهت دیدنیست، زندگانی معنی لبخند توست، خنده هایت بی نهایت دیدنی است

فرستنده : 5896***0913

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست

چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست

از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام

ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست.

فرستنده : 2667***0938

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

من به یادت آه را بر روی غم حک کردم تا بدانی انتطار دوست یعنی اوج عشق.
فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

برای دیگران عشق کور است اما درمورد من این صادق نیست چون وقتی من عاشق شدم تورا دیدم.
فرستنده : 3219***0937

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم.
فرستنده : 6348***0938

 

************ Nice-SMS.IR *************


خوشبخترین و سعادتمندترین آدم روی زمین تو نیستی ، اونیه که تورو داره...
فرستنده : منیره از زنجان

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

باز باران بی ترانه ، گریه های بی بهانه / میخورد بر سقف قلبم ، یادم آید روی ماهت / باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت.
فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

وقتی دلت تنگ شد
وقتی چشات تر شد
وقتی دیگه نبود کسی
دیگه نبود همنفسی
بدون که اینجا هست
کسی که تو براش همه کسی.
فرستنده : 3957***0938

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

اشک چشام جمع شده ؛ یواش یواش سنگ شده ؛ خبرنداری چه اندازه دلم برات تنگ شده!
فرستنده : 6321***0917

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

هروقت دلم تنگ میشه میام پشت در قلبت هی در میزنم پس وقتی دیدی قلبت میزنه بدون دلتنگتم.
فرستنده : 4877***0936

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

 

درون دل که پیدانیست ، پراز زندان و زندانیست ، تورا محکوم دل کردم ، نمی دانم دلیلش چیست ، سبب شاید همین باشد بدون تو نباید زیست!
فرستنده : 0503***0913

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

ماکه گفتیم مال یاریم ، غیردل چیزی نداریم ، بی شما خزون سردیم با شما عند بهاریم.
فرستنده : 0503***0913

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

اتل متل تو ماهی ، دیدم که چشم به راهی ، برات پیام نوشتم نگی دوست نداشتم.
فرستنده : دانش از تهران


 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://beysadbox.blogsky.com

سلام دوست عزیز
لینک باکس بیساد باکس با بازدیدی بسیار زیاد در خدمت شماست تا بازدیدی وبلاگ و وبسایت شما را به طور چشمگیری افزایش دهد.
کافیست کد لینک باکس ما را در وبلاگ یا وبسایت خود قرار دهید تا لینک وبلاگ شما در صدها وبلاگ به نمایش دراید...
منتظر حظور گرمتان هستم.
خدانگهدار شما و بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد