دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس باحال باحال | توپ و نایس جدیدترین پیامک های با حال

اس ام اس باحال باحال | توپ و نایس جدیدترین پیامک های با حال 

Www.Nice-sms.iR  

 

خواهم امشب باخدا خلوت کنم / از درون خود کمی صحبت کنم / از نواقص ها و رنجش های خود / از قضاوت ها و سنجش های خود / از توقع های بیجای خودم / از حماقت های پیدای خودم / از خدا خواهم مرا یاری کند / نقصهایم گیرد و کاری کند.
فرستنده : 7738***0917

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

دیدگانت از همیشه شادتر --- شهر قلبت زنده و آبادتر
غصه هایت دم به دم ای مهربان --- درگذرگاه زمان بر باد تر

فرستنده : آرمین از مشهد

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

در ستایش مهربانیت همچون نماز مسافر شکسته ام.

فرستنده : آرمین از مشهد

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

چی باعث میشه یادم بیفتی؟ به همه بفرست جوابای جالب میگیری. ( اول جواب منو بده )

فرستنده : 3290***0935

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

یادها فراموش نخواهند شد حتی به اجبار ، دوستیها ماندنی اند حتی با سکوت.

فرستنده : 9066***0938


************ Nice-SMS.IR ************* 

دوران خوش ان بود که با دوست به سر شد باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

فرستنده : 1174***0919

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

بندبنددل بنده به بندبنددلت بنده دلبندبنده دلم برات تنگه*

فرستنده : 0914***0919

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

یادماخواه کنی یانکنی مختاری!لیکن ای دوست بدان کنج دلم جاداری!

فرستنده : 6348***0938

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

من بیادت هستم،چه به هنگام دعا،چه به هنگام نشستن به لب پنجره خاطره ها

فرستنده : 6348***0938

 

 

اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

گرچه آلوده دنیای غریبم اما ، سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ، دستانم اگر عاطفه را می فهمند با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم.

فرستنده : فاطمه 16ساله از آبادان

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

زندگی وقتی قشنگه که دلی واسه دلی تنگ بشه. الان زندگیم خیلی قشنگه چون دلم برای تو تنگه.

فرستنده : فاطمه 16ساله از آبادان

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

از فراق تومرا هر نفسى صدآه است/ از توغافل نیستم اى دوست، خدا آگاه است.

فرستنده : 2379***0938

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

اتل متل دلتنگی،عجب حس قشنگی،دلم کرده هوایت،جان ودلم فدایت!!

فرستنده : 5761***0935

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

در میان رفقا اشرف دلدار تویی، در ترازوی وفا من کم و بسیار تویی

فرستنده : 5896***0913

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

دلم قرار نداره ، راه فرار نداره ، پیام دادم تا نگی فلانی مرام نداره.
فرستنده : 6321***0917

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

آیا وکیلم شما را تا ابد دوست خودم کنم با هدیه ی ناقابل یعنی :
یک دل
یک دنیا صفا
یک دنیا محبت
یک دنیا دوست داشتن
یه عالمه شیطونی
وکیلم؟؟
فرستنده : 8972***0937

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

یادت همیشه سبز است درخلوت خیالم ، خوبم به خوبی تو هرچند نپرسی حالم.

فرستنده : 2844***0936

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

 

میشه پروانه بود و روی هرگلی نشست اما بهتره مهربون بود و توی هردلی نشست.

فرستنده : 0339***0911

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

قشنگترین حس وقتیه که بدونی هرگز فراموش نمیشی. این حس تقدیم وجود نازنینت.

فرستنده : 3950***0938

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد