دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس ارسالی دوستان مرداد ۱۳۹۰ | ممنون بابت اس ام اس هاتون

اس ام اس ارسالی دوستان مرداد ۱۳۹۰ | ممنون بابت اس ام اس هاتون  

Www.Nice-sms.iR  

 

بازم منتظر اس ام اس های جدیدتون هستم .  

 

یه تذکر هم به ستاره خانوم : ستاره خانوم بیش از ۲۰۰ اس ام اس در ۵ روز به من ارسال میشه خواهشا به منم امون بدین تا اس ام اس ها رو تایپ کنم قربونتون بشم . مرسی 

  

 

 

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید   

شوهر خوب مگر گیر کسی می آید 

( خواهر حافظ ) 

فرستنده : ستاره | ۵۱۵۳ ***093۵ 

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

  

فرق مرغ و لر چیه ؟ مرغ میشینه و میرینه 

لر تا تو کاری نرینه ، نمی شینه 

فرستنده : ستاره | ۵۱۵۳ ***093۵  

 

*********** Nice-SMS.IR *************   

 

 زندگی را باید از زودپز آموخت

در حالیکه کونش میسوزه بیخیال  

نشسته سوت میزنه 

فرستنده : ستاره | ۵۱۵۳ ***093۵   

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

گر به تو افتد نظرم 

چهره به چهره رو به رو 

پا به فرار می نهم 

کوچه به کوچه کو به کو 

فرستنده : 0442***093۵ 

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

بر لب دریای حسرت ، خانه ای دارم قدیمی 

از تمام دار دنیا ، دوستی دارم قدیمی  

گاه و بیگاه یادی از ما میکند ، با مرامش شرمسار میکند 

فرستنده : 4724***0914  

 

*********** Nice-SMS.IR *************   

 

روی آن شیشه ی تبدار تو را ( ها ) کردم / اسم زیبای تو را در نفسم جا کردم 

چونکه بد جور دلم ابری و بارانی شد / شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم 

با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تو را / و رخت را گل من سیر تماشا کردم 

فرستنده : فاطمه | 6083 ***0915 

 

*********** Nice-SMS.IR *************    

 

می خوام بگم دوستت دارم نه به 21 زبون دنیا 

بلکه به زبان قلبم تالاپ و تولوپ 

فرستنده : 2106***0937 

 

*********** Nice-SMS.IR *************     

  

سوال امتحان لر ها : اسب سیاه زورو 

چه رنگی بود ؟ مال کی بود ؟ 

فرستنده : 7159***0937  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد