دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانشمند هسته ای ایرانی مقابل چشمان همسر و دختر خردسالش ترور شد

دانشمند هسته ای ایرانی مقابل چشمان همسر و دختر خردسالش ترور شد 

 www.Nice-Sms.iR 

 

یکی از شاهدان عینی به خبرنگار عصرایران گفت: بلافاصله بعد از شنیدن صدای چند شلیک ، به کوچه آمدم و پیکر غرقه به خون او را دیدم که در آغوش همسرش بود و همسرش نیز که در این حادثه آسیب دیده بود ، جیغ می کشید و فریاد می زد: تو را خدا کمک کنید! صحنه رقت انگیز دیگر نیز گریه های دختر خردسال این دانشمند هسته ای بود که شوکه شده بود و مدام گریه می کرد که فوراً او را بغل کردم و به خانه بردم و به او آب دادم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم.

عصرایران - یکی دیگر از دانشمندان کشور بعد از ظهر امروز بین ساعت 16 تا 17 عصرترور شد و به شهادت رسید.
شاهدان عینی به عصر ایران گفتند که دکتر رضایی ، به همراه همسر و دختر خردسالش ، مقابل در خانه شان و در درون خودروی سواری خود مورد هدف تروریست ها قرار گرفت.
یکی از همسایه ها به خبرنگار ما گفت: تروریست ها دو موتور سوار بودند که کلاه کاسکت داشتند و صورتشان دیده نمی شد.

 

 

 

یک خانم میانسال نیز درباره ماجرا گفت: بلافاصله بعد از شنیدن صدای چند شلیک ، به کوچه آمدم و پیکر غرقه به خون او را دیدم که در آغوش همسرش بود و همسرش نیز که در این حادثه آسیب دیده بود ، جیغ می کشید و فریاد می زد: تو را خدا کمک کنید!
صحنه رقت انگیز دیگر نیز گریه های دختر خردسال این دانشمند هسته ای بود که شوکه شده بود و مدام گریه می کرد که فوراً او را بغل کردم و به خانه بردم و به او آب دادم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم.
پوکه های باقی مانده در محل نشان می دهد که در این ترور حداقل 5 گلوله شلیک شده که یک گلوله به گردن این دانشمند و گلوله دیگر به دست وی اصابت کرده است. همچنین یک گلوله نیز به در خانه همسایه روبرویی اصابت کرده است.
ضاربان بعد از ترور از محل متواری شدند.
بنا به گفته همسایه ها بعد از تماس های مکرر آنان با اورژانس حدود نیم ساعت طول کشید تا آمبولانس به محل حادثه برسد.
جالب این که هیچ کدام از همسایه هایی که با خبرنگار ما گفت و گو کردند ، نمی دانستند او یکی از دانشمندان کشور است و فقط متفق القول بودند که همسایه ای خوب و مؤدب را از دست داده اند.
 این حادثه در خیابان بنی‌هاشم کوچه خادم رضائیان رخ داده است . هم اکنون پلیس و نیروهای امنیتی در محل حضور دارند.
درباره رشته تخصصی دکتر داریوش رضایی که عصر امروز به شهادت رسید اظهار نظرهای متفاوتی در رسانه های مختلف ذکر شده است. در حال یکه برخی منابع او را از اساتید دانشگاه محقق اردبیلی و فارغ التحصیل مهندسی رآکتور تحصیل معرفی کرده اند ، برخی دیگر نیز وی را از دانشمندان فعال در موسسه رویان نامیده اند که به محض کسب اخبار موثق در این باره ، جزییات اعلام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد