دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

فال روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۹۰ ( ۳ آگوست ۲۰۱۱ )

فال روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۹۰ ( ۳ آگوست ۲۰۱۱ ) 

www.Nice-Sms.iR   

 

  

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

 

فروردینطبیعت بشر این است که چیزی را که نداده، می خواهد. به دنبال تجربه ای جدید و متفاوت هستید. می توانید با کمک ستارگان این حس را به دست آورید.

اردیبهشتبیشتر از همیشه دوست دارید اعتبارتان را بالا ببرید.بنابراین  خیلی تلاش می کنید تا برای اطرافیان  مفید و مسمر ثمر باشید . اگر به کسی خوبی می کنید اول شخص را بشناسید بعد این کار را انجام دهید. امشب بهترین زمان برای ماجراجویی است و هر چه قدر بیشتر تفریح کنید بیشتر به شما خوش می گذرد.

خرداداز جهات مختلف امروز، روز شادی بخشی است و از آنجایی که هر از گاهی بدخلق و بی حوصله هستید اکنون زمان خوبی است. انرژی بیشتری دارید تا به خودتان خوش بگذرانید، شاید نگران باشید که به روابط احساسی با همسرتان علاقه ای ندارید. اگر این طور است دلیلش را پیدا کنید. شاید فکرتان جای دیگری است واین می تواند دلیلی بر آن باشد. اگر این طور نیست بنابراین پیدا کردن دلیل آن به خودتان بستگی دارد.

تیر
مسوولیت بیشتری را پذیرفته اید و جالب تر این که از آن لذت می برید.اما اگر شروع کنید به دستور دادن به دیگران نتایج بدی متوجه شما خواهد شد.

مرداد
امروز سخاوت ، جزئی از نام شماست و از خریدن هدایایی کوچک برای افراد زندگی تان لذت خواهید برد! اگر به دنبال هدیه ای برای کسی هستید و احتمالاً برای تولدش می خواهید آن را بخرید، ممکن است بسیار دست و دلباز شده و بیش از حد معمول، هزینه کنید. تنها تا زمانی که او را شرمنده نسازید و یا از لارژ بودن شما احساس راحتی نکند، این هدیه شما را حمل بر مهربانی و لطف شما خواهد گذاشت!

شهریوربهتر است از رفتار خوب تان استفاده کنید تا از شرایط بد خلاص شوید.سعی کنید دیگران را مجبور کنید طرفخنده دار مسائل را ببیند و با آن ها شوخی کنید و نشان دهید که جدی نیستید.در حال حاضر خنده تنها چیزی است که مشکلات را حل می کند.

مهرامروزکار سخت جزئی از برنامه شماست و شما آماده اید که هر کاری که سر راه تان قرار   می گیرد را انجام دهید.شما به این که امروز موثر و برنامه ریز هستید ، افتخار می کنید و در انجام کارها سعی می کنید نهایت توان خود را به کار گیرید.در حال حاضر بسیرا تاثیرگذار شده اید و شخصی که دارای قدرت و مقامی است بزودی متوجه شما خواهد شد.این خبری عالیست خصوصاً اگر در این زمان منتظر بالا رفتن مقام و یا حقوق خود بوده اید.

آبانامروز غرق در دنیای خودتان هستید،بنابراین اگر می خواهید تغییری در خودتان ایجاد کنید،اکنون زمان خوبی برای این کار است اما اگر سعی دارید شخص دیگری را هم زیر نظر بگیرید کمی برای تان مشکل می شود.اگر احساس خستگی می کنید،سعی کنید بیرون بروید و کاری انرژی زا انجام دهید.

آذراوه خدای من، یکنفر امروز قصد دارد به شما بی اعتنائی کند. آنها ممکن است انتقادگر باشند و یا بخواهند شما را طرد کنند و گرچه این کار آنها خصوصیات بد آنها را نشان می دهد ونه شما را ولی می تواند مضراتی برای شما داشته باشد. خوشبختانه خیلی ها در زندگی شما هستند که به شما اعتقاد دارند پس شما اجازه ندهید فقط نظر یکنفر احساس منفی از خودتان را به شما بدهد.

دیامروز همه برنامه ها اجرا می شود و دیگران ایده هایتان را جدی می گیرند. همه نظر شما را می پرسند. خیلی تملق نمایانه است. این طور نیست؟ در انتهای روز واقعاً خسته هستید اما خیلی هم راضی و خوشنود.

بهمنامروز کاملاً درگیر نگرانیهای خود هستید به طوریکه از محیط اطراف بی خبر می مانید . مانعی ندارد اگر زمانی را برای صحبت کردن درباره مشکلات شخصی خود اختصاص دهید . تنها مشکل این است که اگر از احساسات بی خبر باشید دیگران را ناراحت می کنید چون هیچ گونه علاقه ای به آنها نشان نمی دهید . همچنین در نظر داشته باشید که امروز تحت تاثیر افکار و عقاید درونی خود هستید . بنابراین امروز روز مناسبی برای تصمیم گیری های منطقی نیست .

اسفند
تعادل زندگی خصوصی و مسوولیت حرفه ای یک تخصص و یک استعداد است . زمان بعضی از درخواست کمک هاست . شما ممکن است فراموش کرده باشید اما همیشه کسی هست که شما می توانید به کمک او تکیه کنید. اما خوش قلبی آنها را مسلم فرض نکنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد