دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس دلبری عاشقونه ، Sms جدید عاشقانه 1390 مرداد ماه

اس ام اس دلبری عاشقونه ، Sms جدید عاشقانه 1390 مرداد ماه 

www.Nice-Sms.iR 

 

  

 

عشق گاهی ازدوری بهتر است،عاشقم کرده ولی گفته صبوری بهتراست،توی قرآن خوانده ام،یعقوب یادم داده است،دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

فدایت ای گل زیبای هستی / نمیدانم کجا بی من نشستی / قشنگیهای فردایم تو هستی / یگانه گنج دنیایم تو هستی.

فرستنده : 8862***0935

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

غمگین تر از غروبم عاشقتر از ستاره ، دوریت به غیر حسرت هیچی واسم نداره.

فرستنده : 1593***0939

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

از بس که نفس به یاد عشق تو زدم یاد تو به جای نفسم می آید.

فرستنده : 7701***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

عاشق پروازهستم، مقصدم چشمان تو

یاس پرپرگشته ام من، مرهمش دستان تو

بودنم بابودنت معنای دیگرمیدهد

حال من خوش میشود،با آن لب خندان تو


*********** Nice-SMS.IR ************* 

یادت رابه تمام دنیا نخواهم فروخت بی آنکه ذره اى به یادم باشى

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشا ی تو

.همین یک لحظه باقی است

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

بر دوش دلم بارغمت سنگین است دور از تو همیشه قلب من غمگین است

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

نگاهم کن که چشمانت قشنگ است

صدایم کن که دل در سینه تنگ است

مرا با خود ببر آنسوی غربت

که اینجا شیشه هم از جنس سنگ است

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

 

فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش

در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

گر طبیبانه مرا بر سر بالین آیی به دو عالم ندهم لذت بیماری را.

فرستنده : آکام از مهاباد

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

چقد سخته به اونیکه دوسش داری،پر و بال بدی،اما وقتی یاد گرفت واسه تو نپره

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

میگن دلتنگى قشنگترین هدیه ى عشقه!حالامن بااین هدیه ى قشنگ تو چیکارکنم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

تا  خاطره ها رو سهمیه بندى نکردن بگم خاطرتو خیلى میخوام

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دوست داشتن را باید از برگ درختان یاد گرفت ، وقتی زرد میشند ، وقتی از درخت جدا میشند ، پای همون درخت می افتند ، میمیرند

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

هر شب به فکرت نازنین تا صبح خلوت میکنم

هر دم به شوق دیدنت اخمی به ساعت میکنم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

یاد منو گم نکنی اسیره مردم نکنی،مجنونتو تورو خدا سردرگم نکنی،تنهام نزاری بی خبر بیان بگن رفتی سفر،خدا نیاره بشنوم از عشق من کردی حذر

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم ، در این قصه پر حادثه حاضر باشم ، تا تو پری باشی و آنسوی دریا بروی ، من به سودای تو یک مهاجر باشم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم

شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم

تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم

تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

نمى رنجم اگرباورندارى عشق نابم را/که عاشق ازعیار افتاده دراین عصرعیارى

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بـــــــاقلبـــــــے ازعــــــشق

بـــــــاخطـــــے ازحریرمحبت

بر روی یک برگ کهنه از یاس مینویسم دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد