دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس شکسته دلان شهریور ماه 1390 | پیامک خیانت ۲۰۱۱

اس ام اس شکسته دلان شهریور ماه 1390 | پیامک خیانت ۲۰۱۱ 

www.Nice-Sms.iR  

 

راننده تاکسی اسکناس رو گرفت و پرسید: 1نفری؟ مکث کردمو گفتم خیلی وقته!

فرستنده : 2964***0937

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

دل ناله کند از من ، من ناله کنم از دل ، یارب تو قضاوت کن دیوانه منم یا دل؟

فرستنده : ژیلا

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

وقتی تمام شیرها پاکتی اند وقتی همه پلنگها صورتی اند وقتی پهلوانانش دوپینگی اند ایراد مگیر عشق ها ساعتی اند.

فرستنده : نادیا


*********** Nice-SMS.IR ************* 

نمیدانم انگار کسی برایم نماز باران خوانده که این روزها اسمان چشم هایم همیشه بارانی ست...

فرستنده : دانش از تهران

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

میان بازها یک باز تنهاست .... در اوج قله بی اواز تنهاست ... کبوتر با کبوتر هم غریب است... کبوتر با کبوتر باز تنهاست...!

فرستنده : 6271***0936

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

دل هوای لاله زاران میکند ، بیقراری بهر یاران میکند ، چشمهایم ساکت و بی اختیار ، خلوتم را اشکباران میکند ، یاد یاران در غروب غصه ها ، بار غم را صدهزاران میکند.

فرستنده : 3346***0919

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

به راه عمر صدها قصه دیدم - سفرکردم حکایتها شنیدم - نفهمیدم چه شد تا اینکه روزی - سرکوی رفیق بازی رسیدم - به هرباغی رسیدم از سرشوق - زهر دسته گلی یک شاخه چیدم - غلامم چاکرم لوتی بفرما - همینها شد همه عشق و امیدم - بدون هیچ حرفی یا سوالی - پیاله هرکسی داد سرکشیدم - ولی افسوس باهرکه نشستم - رفاقت کردم و خیری ندیدم - چشام بارونی و قلبم شکسته - از این دنیا و اهلش دل بریدم .

فرستنده : بهزاد راشاد

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

وقتی که بن بست غربت سایه سار قفسم بود ، زیر رگبار مصیبت بی کسی تنها کسم بود!

فرستنده : 2268***0938

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

 

آنقدر از غم وفادیدم شدم شرمنده ی غمها ، بنازم غیرت غم نگذاشت مرا تنها.

فرستنده : سحر

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

روزگاری جاده بودم جاده ای غرق تردد ، جاده ای کز رفت و آمد لحظه ای خالی نمیشد من که بسیاری غریبان را به آبادی رساندم عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود...!

فرستنده : میلاد

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

تمام کوچه رنگ غربتم بود ، همیشه دوری از تو قسمتم بود ، کسی حرف مرا باور نمی کرد ، دلم تنهاترین هم صحبتم بود.

فرستنده : 6276***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

من اینجا تو آنجا ، نیمکتهای دنیا را چه بد چیده اند!!!

فرستنده : 7940***0939

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلو پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

فوق العاده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد