دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ماه امسال | Payamak Ashegane

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ماه امسال | Payamak Ashegane 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

کوتاه ترین کلمه دنیا I

شیرین ترین کلمه دنیا LOVE

عزیزترین شخص دنیا YOU !

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد

عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد

گر چه خاکسترم و هم سفر باد ولی

جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

اگر یار مرا دیدى به خلوت / بگو اى بى وفاى بى مروت

غمم دادى و غمخوارم نکردى / سر و کارت به فرداى قیامت . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

عصاره تمام مهربانى ها را میگیرم وازان فرشته ای میسازم همچون

“خودت”

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

تو سراپا ادعایی عزیزم

انکار نکن!

عشقت را چشیدم طعم کشک میدهد !

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش می دانی آرزو می کنم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

نه نیمه ی خالی لیوان را نگاه کن و نه به نیمه ی پُرش قانع باش

پس شیر آبی پیدا کن و لیوانت را لبریز از آب زلال عشق کن . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

عمریست که با سادگی ام خو دارم / درویش صفت نغمه ی یا هو دارم

ای عشق بیا مشتری جانم باش / در سینه دلی به شرط چاقو دارم !

 
*********** Nice-SMS.IR *************  

راضی ام حراج هر هفته ی بازار دلت من باشم  . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

چندیست ز یاران قدیمی خبری نیست

ازآن همه خوبی ومحبت اثری نیست

چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ

در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

تو هم  این روزها این شایعه را باور کردی که من بی تو می میرم؟!

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

 

رود اشکم که به دریاچه ی غم می ریزد

خوابم از حالت چشم تو به هم می ریزد . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

این ناز که می کنی خریدن دارد

این دل به هوای تو تپیدن دارد

این قصه شبیه بهترین خاطره ها

هر روز برای من شنیدن دارد . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

بر خال لبت طواف کردم ای دوست

بر جرم خود اعتراف کردم ای دوست

مردم همه در مسجد شهرند وَ من

در چشم تو اعتکاف کردم ای دوست . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

و زخم هایم

کاش هرگز خوب نشوند

تنها یادگار هایی که از تو برایم مانده…

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

دلم از درد بی دردی گرفته
دلم از هرچه دلسردی گرفته
دلم از تو دلم از من و از ما
دلم از اینهمه غوغا گرفته .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

آن مه که هِلال را به تارک بزند
گه گاه برای من پیامک بزند
یک ذرّه شبیه ماه من خواهد شد
خورشید اگر به چهره عینک بزند!
 

 

برچسب ها :  payamake asheghane sms asheghane sms asheghi sms for love sms jadid sms love sms new sms ziba sms برای دوست sms جدید عاشقانه sms شهریور90 sms عاشقانه SMS عاشقانه جدید شهریور sms عاشقانه جدید شهریور ماه 90 sms مخصوص دوست اس ام اس ام اس اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس جدید عاشقانه شهریور ماه 90 اس ام اس دلتنگی اس ام اس زیبا اس ام اس شهریور اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید شهریور اس ام اس عاشقانه جدید شهریور 90 اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه شهریور 90 اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی 90 اس ام اس عاشقی شهریور90 اس ام اس عشقولانه اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس کم یاب بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید بهترین اس ام اس های عشقولانه راد sms راد اس ام اس عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 90 مرکز اس ام اس ایران مسیج جدید پیامک امروز عاشقانه پیامک عاشقانه

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.beruztarin.blogfa.com/

سلام
من پیج رنکم سه هستش لینکتون کردم شما هم منو با ادرس
http://www.beruztarin.blogfa.com
و با عنوان
***بروزترین پاتوق خنده و سرگرمی***
لینک کنید ممنون
خوشحال میشم به وبم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد