دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس جدید و 20 با حال ترین پیامک های شهریور ۱۳۹۰

اس ام اس جدید و 20 با حال ترین پیامک های شهریور ۱۳۹۰ 

www.Nice-Sms.iR  

 

من گذشتم از غرورم تا رسیدم به نگاهت ، من قسم خوردم بمونم تا قیامت درکنارت.

فرستنده : 7845***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

اگر روزی عقل را بخرند و بفروشند ما همه به خیال اینکه زیادی داریم فروشنده خواهیم بود.

فرستنده : 8325***0936

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد/ کس جای در این کلبه ویرانه ندارد / دل را به کف هرکه دهم باز پس آرد / کس تاب نگهداریه دیوانه ندارد.

فرستنده : 6348***0938


*********** Nice-SMS.IR ************* 

خاطرم نیست تواز بارانی ... یاکه از نسل نسیم ... هرچه هستی گذرا نیست هوایت ، ... تومرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم.

فرستنده : 7746***0919

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

عشق یعنی تو ملامت کن مرا / عشق یعنی می ستایم من تورا / عشق یعنی درپی تو در به در /عشق یعنی یک بیابان دردسر /عشق یعنی باتو آغاز سفر / عشق یعنی قلبی آماج خطر / عشق یعنی بگذری از آرزو / عشق یعنی کلبه های آرزو / عشق یعنی باتو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام.

فرستنده : 1660***0935

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

از کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد بترس!

فرستنده : 6761***0916

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

من و خداوند هر روز صبح فراموش میکنیم!!!
خداوند خطاهای من را و من لطف خداوند را!!!

فرستنده : محمد

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

در حافظه ی گوشی من نام شما نیست / ای دور زغم باور من نام شما چیست؟ / عذرم بپذیر حافظه یکباره پریده! / نامت بفرست ثبت مجدد بشه بر لیست.

فرستنده 7070***0912

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

خوش فکر و سلیقه ای و خوش مشرب و شاد / هر جا که روم نقش قشنگت به یاد / دیوانه شود هرکه به وصل تو رسد / دیوانه تر آنکس که تورا از دست داد.

فرستنده : 7070***0912

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

حرف عاشقانه یک چوپان به همسرش:
چشمان تو مانند پشکلی در سطل شیر است!

فرستنده : 0640***0937

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

اتل متل ستاره .. اصلا چرا ستاره؟!! تو خورشیدی تو نوری ... دوستت دارم بدجوری..

فرستنده : 7158***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

- --- - - - - >

سر فلش رو به سمت قبله کن.
کردی؟
به همین قبله دوستت دارم* واسم عزیزی.

فرستنده : 6348***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

یه خار همیشه مواظب گلشه ، اگه به گلش دست بزنی خونت رو میریزه! همیشه خارتم!

فرستنده : 2260***0939

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بر اثر شوخی غضنفر 45 نفر کشته و زخمی شدند! این حادثه وقتی رخ داد که غضنفر چشمای راننده اتوبوس را گرفته و بهش میگه اگه گفتی من کیم؟

فرستنده : 0961***0936

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بیاموزیم اگر کسی یادمان نکرد یادش کنیم شاید او تنهاتر از ما باشد.

فرستنده : 5135***0913 

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

افراد فروتن همانند گلهای قالی اند ، نه انتظار باران را دارند نه دلهره چیده شدن. دائمی اند و ماندگار مثل شما.

فرستنده : 5135***0913

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی... نترس گردوی کوچک! آنچه سیاه میشود روی تو نیست ، دست آنهاست!

فرستنده : 6297***0937

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد