دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس داغ شهریور 90

اس ام اس داغ شهریور 90  

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

اس ام اس های داغ و جدید 1390

اگر خداوند برای 24 ساعت گناه را آزاد میگذاشت اولین گناهت چی بود؟

فرستنده : امین  

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

خواستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!!!

فرستنده : 8566***0939 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

تولد چیزی جز آغاز مرگ نیست!

فرستنده : 0363***0938 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

دلی بستم به آن عهدی که بستی ، تو آخر هردو را باهم شکستی.

فرستنده : 0363***0938 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست خداوند در هر حضوری جادویی نهان کرده است برای کمال ما ، خوش آنروزی که دریابیم جادوی حضور یکدیگر را.

فرستنده : 0363***0938

 

 *********** Nice-SMS.IR *************


مهربانی هدیه خداست و غرور هدیه شیطان. ما انسانها هدیه خدارو از هم مخفی میکنیم و هدیه شیطان رو به رخ هم میکشیم!

فرستنده : 0363***0938 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

به حق اون خداوندی که یکتاست ، وجودش باعث گرمی دلهاست. دلم در عاشقی به قد دریاست ولیکن مثل دریا تک و تنهاست.

فرستنده : 0363***0938 

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

من ناخدای عشقم طوفان حریف من نیست ، من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست.

فرستنده : 0363***0938 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

به حرمت خاطره مون ، به دوری فاصله مون ، به تنگی رابطه مون ، به یادتم ای مهربون.

فرستنده : 6348***0938 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

بی تو آتشکده و شیشه و سنگ است دلم / نفسی با دل من باش که تنگ است دلم..

فرستنده : 2570***0916 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

تو به پاکی عقیقی / مثل دریاها عمیقی / فهمیدی چرا میخوامت؟ / آخه بهترین رفیقی.

فرستنده : حسین  

 

  

*********** Nice-SMS.IR *************

ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست / دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست.

فرستنده : حسین 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی ازآن خارج میشد و به من گفت نرو که بن بسته! گوش نکردم و رفتم و بن بست بود ، وقتی برگشتم و به سرکوچه رسیدم پیر شده بودم ، جوانی را دیدم که وارد کوچه میشد@

فرستنده : 2615***0938 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

دلم تنگه برای گریه کردن ، کجاست مادر کجاست گهواره من؟ نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد! بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه میخواد ، کجاست مریم ناجی اون مریم پاک؟ چرا به یاد این شکسته دل نیست؟

فرستنده : پریا ایمانی  

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

چشمانت را ورق بزن شاید در گوشه ای از آن من را به یادگار کشیده باشی.

فرستنده : 3113***0938 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

چشم ها راش شستم جور دیگر دیدم بازهم فرقی نداشت تو همان بودی که باید دوست داشت.

فرستنده : 6040***0939 

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

میدونی اگه یه روز پادشاه بشم بزرگترین آرزوم چیه؟

میخوام بشی تاج سرم.

فرستنده : 7463***0917

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد