دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس و جملات کوتاه عاشقانه جدید ۲۰۱۱ | Asheganeh SMS 1390

اس ام اس و جملات کوتاه عاشقانه جدید ۲۰۱۱ | Asheganeh SMS 1390 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

دلم خوش بود که یارم با وفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود

ولی افسوس که فکر ما غلط بود / که زنگ تفریحش احساس ما بود . . .


*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

عمر من در عشق خوبان سر رسید / موی من از عشق خوبان شد سفید

صد من چون از کبوتر خانگیست / ناز کردن بر من از دیوانگیست

من چه دارم از تو پنهانش کنم ؟ / جان تقاضا کن که قربانت کنم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

آشق !

از این به بعد اینگونه بنویسید ! چون همیشه سرش کلاه می رود . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دریا همیشه از من دلگیر است

چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او میکشم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

گوشه تا گوشه صحرا بخواب و نهراس

گرگ ها خاطرشان هست که “آهوی” منی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

گفته اند: روز محشر با کسی که دوستش داری محشور خواهی شد!

یعنی ما با هم! چقدر برای تموم شدن دنیا بی تابم

 

 

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

دستانت ، حلقه میزنند به دور کمرم

این تنها <پــرانتـز> دوست داشتنیه زندگیه من است  . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

وقتی برای موندنـت “فاصله ها” حَریص می شن

واسه یه لحظه بودنت ” ثانیه ها ” عــزیز می شن . . .

  

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دلم تنگ است این شبها، یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی

شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین

بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد

برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی . . . !

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند

و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت بازآید و بٍرَهانَدَم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید ، تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

لعنت به همه قانون های دنیا ، که در آن شکستنِ دل پیگردِ قانونی نـَدارد . . . !

  

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود

کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

پروانه پر ، گنجشک پر ، کلاغ پر…

دلم واسه دیدنت همیشه پر پر پر پر پر پر!

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

فروغ چشم پر آبم تو هستی / دلیل اینکه بیتابم تو هستی

اگرچه آدمی ناچیز هستم / خدا را شکر دنیایم تو هستی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم :

تا گل من هست زندگی باید کرد . . . !

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بیا تا من و تو جانانه باشیم / یکی شمع و یکی پروانه باشیم

به پای سایه های گل نشینیم / دعا بر هم کنیم تا زنده باشیم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بگویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند ،

در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دوستان من مثل گندمند

یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی

و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

اگه قرار بود هرکسی بزرگترین غمش رو برداره و ببره تحویل بده

با دیدن غمهای دیگران آهسته غمش رو در جیبش میگذاشت و به خونه بر می گشت . . . 

 

 

برچسب ها : p30parsi.com, sms, sms 26 آبان 90, sms به سلامتی, sms جملات پر مغز, sms خیلی زیبا, sms داغ و تنوری, sms سلامتی, sms لوتی ها, اس ام اس به سلامتی, اس ام اس جدید, اس ام اس جملات نغز, اس ام اس داغ, اس ام اس دلشکسته, اس ام اس عاشقانه آذر ماه, اس ام اس لوتی گری, اس ام اس نامردی, اس ام اس و جملات کوتاه عاشقانه جدید, بسلامتی اونایی که, به سلامتی اونی که, به سلامتی کسی که, جملات پر معنا, جملات پر مغــز و عاشقانه, مسیج جملات زیبا, پی سی پارسی

نظرات 3 + ارسال نظر
الناز سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.felakate16@yahoo.com

مطلبا عالی بود

m دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.nod3211.blogsky.com

سلام.
تبادل بنر می کنی؟
بازدیدم 3000 تا.
منتظر جوابتم.
بای.

www.nod3211.blogsky.com

m سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.nod3211.blogsky.com

سلام.
اون دفعه که جواب سوالم رو ندادی حداقل این دفعه جواب بده !
تبادل لینک می کنی ؟
بازدید 2500 تا 3000

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد