دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس و تک بیتی های بسیار زیبا با موضوع آرزو

اس ام اس و تک بیتی های بسیار زیبا با موضوع آرزو 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

چند در دل آرزو را خاک غم بر سر کنم ؟ / آتشی را تا به کی در زیر خاکستر کنم ؟
نظیری نیشابوری

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

دگر آرزو نجویم پی آرزو نپویم / همه از تو شکر گویم که تویی شکارم امشب
اوحدی مراغه‌ای
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


ز بس زخم زبان خوردم ، دهان از گفتگو بستم / در دل را ز نومیدی به روی آرزو بستم
ابوالحسن ورزی

*********** Nice-SMS.IR ************* 


چنان بدیدن روی تو آرزومندم / که گر بدادن جان ممکن است خرسندم
افسر شیرازی
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


همه آرزوی دل را به تبسمی برآور / همه رنجهای جان را به کرشمه‌ای دوا کن
دکتر صورتگر
   

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 


صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را / ولی من باز پنهانی ، ترا هم آرزو کردم
شهریار
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


مرا هرگز نباشد خواب و دارم آرزو گاهی / که‌ خواب ‌آید به چشمم بلکه جانانم به خواب‌ آید
شیدای کردستانی
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

داری هوس که غیر برای تو جان دهد؟ آه این چه آرزو است مگر مرده‌ایم ما
عالمی
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


شبی در عالم مستی همین قدر آرزو دارم / که مست از جای برخیزی و بنشینی به دامانم
فروغی بسطامی
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


فریب دورنماهای آرزو خوردم / ره سراب گرفتم ز تشنگی مردم
دکتر صدارت
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


به ماه روی تو این آرزو که من دارم / هزار سال اگر بینمت هنوز کم است
بابافغانی شیرازی
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


آرزو دارد که بیند کشته آن بدخو مرا / وه که خواهد کشت آخر آرزوی او مرا
اهلی‌ ترشیری
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


کیم من ؟ آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان نه آرامی نه امیدی نه همدردی نه همراهی !!!
رهی معیری
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

اینکه هر سو میکشم با خود نه پنداری تن است / گور گردان است و در او آرزوهای من است
سیمین بهبهانی
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


عمرم چنان گذشته به سختی / که مرگ را فرصت نکرده‌ام که کنم آرزو هنوز
مسعود فرزانه
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

همه هست آرزویم که به بینم از تو رویی / چه زیان ترا که من هم برسم به آرزویی ؟
فصیح الزمان شیرازی
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


اگر به دامن وصل تو دست ما نرسد / کشیده‌ایم در آغوش آرزوی ترا
حزین لاهیجی
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


یاد ایامی که مرغ آرزو بر بساط ابرها پر می ‌گرفت
باستانی پاریزی
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


سوخته چون لاله عمری در فراق لاله‌رویی / بر لب آمد جان و ما را بر نیامد آرزویی
مژده
 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


اگر نیک بختی ترا آرزو است / چنان زی که دشمن شود با تو دوست
نیازی

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://asal-love68.loxblog.com


♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری
خوشحال میشم بیای وبلاگم
مرسی...

matin2 سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://h-m.vcp.ir

سلام دوست عزیز من مدیر سیات اردوگاه فارسی زبانان هستم رنج گوگل من 3 هست و میخواستم اگه بشه با هم تببادل لینک کنم
اگه موافقی منو با سام اردوگاه فارسی زبانان لینک کن
www.h-m.vcp.ir اینم ادرس سایتم
لینک کردی خبرم کن تا منم تو رو لینک کنم ...ممنون

َمسعود جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.masoudpc.blogfa.com

سلام اگر مایلی مارو با نام و آدرس وبمون لینک کن و خبر بده تا لینکت کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد