دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۲ | SMS Valentine Jadid o Kamyab 1390

اس ام اس ولنتاین ۲۰۱۲ | SMS Valentine Jadid o Kamyab 1390 

WwW.Nice-SMS.iR 

 

 

 

بخاری روی شمعک، با پول توی قلک، تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم، تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک، با دنیا نازو چشمک، ولنتاینت مبارک

 

*********** Nice-SMS.IR *************

  بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد ۱ اس‌ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات ! ولنتاینت مبارک !

 

*********** Nice-SMS.IR *************

  مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم 

  بی بهانه دوستت دارم

 

*********** Nice-SMS.IR *************

  اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی اگه عروسک بودی قشنگترین بودی ولی وقتی که دوست منی عزیزترینی HAPPY VALENTINE

 

*********** Nice-SMS.IR *************

  امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک!

  

 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

  ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست
جز نقش تو بر صفحه ی دل نقش کسی نیست
ولنتاینت مبارک عشقم

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

  زتمام بودنی ها تو فقط ازآن من باش ، که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد :-* روز عشق مبارک

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

  عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ کند اما هرگز تو را سیر نمی کند. روز ولنتاینت مبارک

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

  با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم ...
ولنتاینت مبارک گلم

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

  هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازواداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تورو نقاشی کنه،روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت . ولنتاین مبارک

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

  شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد،غریبم، بی کسم،من دست غم ،غم دست من بوسد،ولنتاین مبارک

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

  همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم ! ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک!!!!

 

*********** Nice-SMS.IR *************

 

  واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک  

 

 

برچسب ها : اس ام اس ولنتاین ، اس ام اس جدید ولنتاین ، ولنتاین 90 ، جوک ولنتاین ، روز ولنتاین ، اس ام اس روز عشق ، sms ولنتاین ، پیامک ولنتاین ، پیامک والنتاین ، ولنتاین ، اس ام اس مخصوص ولنتاین ، اس ام اس های ولنتاین ، اس ام اس ولنتاین جدید ، ولنتاین اس ام اس ، اس ام اس ویژه ولنتاین ، اس ام اس تبریک ولنتاین ، valentine ،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد