دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه | اس با حال لاو 2012

اس ام اس عاشقانه | اس با حال لاو 2012 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

اگر دوستم داری بلند فریاد بزن حتی اگرنشنوم باورت می کنم  عشقم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

هم رنگ تمام آرزوهای منی / غارتگرجان ومال و دنیای منی
بی تونفس کشیدنم ممکن نیست / ساده بگویم که همه دنیای منی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

گاهی فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که
خیلی دوستش دارم . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی
اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی . . .

 

  

اس ام اس های جدیدتون رو برام بفرستین ( ۰۹۳۵۲۶۶۶۱۱۴ ) علی

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

  

تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو
تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری  . . .

 

*********** Nice-SMS.IR *************  

 

نیمه گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم
تو تمام گمشده منی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم
کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

وقتی کسی رو دوست داری ، این یه چیزه !
وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه !
اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره
این یعنی همه چیز ! 

  

 

برچسب ها : jomalat asheghane payamak payamak asheghane payamak love sms asheghane sms asheghane 2012 sms asheghane farsi 2012 sms eshghi sms jadid sms jadid 2012 sms jadid 90 sms jadid 91 sms love jadid takpayamak.com اس ام اس اس ام اس 2012 عاشقانه اس ام اس اسفند ۹۰ اس ام اس اول اسفند ۹۰ اس ام اس باحال اسفند ۹۰ اس ام اس جدید اس ام اس جدید اسفند ۹۰ اس ام اس جدید ۹۱ اس ام اس دوست داشتن اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 2012 اس ام اس عاشقانه 90 اس ام اس عاشقانه 91 اس ام اس عاشقانه اسفند 90 اس ام اس عاشقانه اسفند ۹۰ اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه خاص اس ام اس عاشقانه خفن اس ام اس عاشقانه خیلی جدید اس ام اس عشقولانه اس ام اس عشقولانه اسفند ۹۰ اس ام اس عشقی اس ام اس علاقه اس ام اس لاو اس ام اس محبت اس ام اس ۹۱ تک بیتی عاشقانه تک پیامک . کام جدیدترین اس ام اس های عاشقانه جملات عاشقانه جمله کوتاه عاشقانه حرف های عاشقانه دوبیتی عاشقانه سایت اس ام اس عاشقانه عاشقانه عاشقانه اس ام اس مسیج دوست داشتن پیامک پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه اسفند 90 پیامک عاشقانه تازه پیامک عشق و علاقه پیامک عشقی پیامک لاو پیامک لاو 2012

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد