دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

متن آهنگ جدید و بسیار زیبای " اون شب " از علی عبدالمالکی

متن آهنگ جدید و بسیار زیبای " اون شب " از علی عبدالمالکی 

  www.Nice-Sms.iR

     

 

    

   

●.●●..●● متن آهنگ در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

   

خدا کنه که بارون بباره بباره بباره
آخه تو رو به یاد من میاره میاره میاره
به یاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت
چطور دلت اومد بری من که تو رو میپرستیدمت
خدا کنه که بارون بباره بباره بباره
آخه تو رو به یاد من میاره میاره میاره
به یاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت
چطور دلت اومد بری من که تو رو میپرستیدمت
اون شب یه جور دیگه منو نگاه میکردی
یادمه اون شب با بغض منو صدا میکردی
اون شب برای آخرین بار دست منو گرفتی
گفتی خدانگهدار تنهام گذاشتی رفتی
تنهام گذاشتی رفتی
خدا کنه که بارون بباره بباره بباره
آخه تو رو به یاد من میاره میاره میاره
به یاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت
چطور دلت اومد بری من که تو رو میپرستیدمت 

 

برای دانلود این آهنگ شنیدنی اینجا کلیک کنید

 

||| منتظر نظر شما هستیم ||| 

 

 

برچسبها:متن آهنگ اون شب از علی عبدالمالکی تکست آهنگ اون شب علی عبدالمالکی ترانه آهنگ اون شب متن ترانه اون شب از علی عبدالمالکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد