دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

حمله اسرائیل به ایران تنها در چند ثانیه !!

حمله اسرائیل به ایران تنها در چند ثانیه !! 

 www.Nice-Sms.iR    

 

 حمله اسرائیل به ایران تنها در چند ثانیه !! 

       

به گزارش «تابناک»، صبح امروز مطبوعات اسرائیلی گزارشی را به نقل از نشریه «فارین پالیسی» نقل کرده اند که مدعی شده، ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در حال ارزیابی انجام یک «حمله نقطه ای» و محدود به ایران هستند. 

    

بر پایه این گزارش، با وجود اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی هنوز درباره «خط قرمز» هسته ای ایران به توافق نرسیده اند، مقامات این رژیم اکنون پیشنهاد حمله ای محدود تر از آنچه پیش از این در موردش بحث می شد را در دستور کار قرار گذارده اند. 

  

بنا بر این گزارش، «دیوید راتکوف»، نویسنده این گزارش ـ که از مقامات سابق دولت آمریکا در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون است ـ به نقل از منبعی که نامش را فاش نکرده، مدعی شده، هم اکنون آنچه به عنوان محتمل ترین گزینه نظامی مطرح است، انجام حمله ای در مقیاس محدود می باشد. 

   

این منبع مدعی شده، این حمله ـ که تنها چند ساعت زمان خواهد برد ـ از راه هوا و با استفاده از بمب افکن ها و هواپیماهای بدون سرنشین انجام خواهد گرفت.      

 

 

●.●●..●● بقیه ی مطالب در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

با این حال، در این گزارش آمده که برای رسیدن به مقصود و عقب انداختن برنامه هسته ای ایران، حمله مذکور یا باید با مشارکت آمریکا و یا به تنهایی توسط این کشور انجام گیرد، زیرا رژیم صهیونیستی نمی تواند این حملات را انجام دهد.

این گزارش و گمانه زنی های جدید درباره حمله به تأسیسات هسته ای ایران، در حالی مطرح می شود که دولت آمریکا بار ها اعلام کرده به مسیر دیپلماسی با ایران معتقد است و تصمیمی برای تعیین خط قرمز هسته ای برای ایران و حمله به تأسیسات هسته ای ایران ندارد.

بنابراین و با توجه به محتوای این گزارش، می توان آن را بیش از هر چیز مانوری سیاسی از سوی همفکران رژیم صهیونیستی در آمریکا دانست که با هدف اعمال فشار و در حقیقت اغوای اوباما به پذیرش گزینه نظامی علیه ایران انجام می گیرد.

همان گونه که اشاره شد، متن گزارش خود به خوبی نشان دهنده سیاسی بودن این سناریوست.

«راتکوف» در گزارش خود به عنوان یکی از دلایل طرح چنین حمله ای ادعا می کند که گزینه حمله محدود نظامی، معتبر تر از یک حمله همه جانبه است و شانس بیشتری برای متقاعد کردن ایران به توقف برنامه های خود دارد.

افزون بر این، وی می افزاید مطرح شدن این گزینه، اثرات منطقه ای نیز به همراه دارد: «محافظت از عراق، سوریه و لبنان؛ تحرک بخشیدن دوباره به فرایند صلح؛ تأمین امنیت خلیج فارس؛ فرستادن پیامی صریح برای چین و روسیه و تضمین استیلای آمریکا در منطقه برای دهه پیش روی».

و سرانجام این که راتکوف اشاره می کند، طرح چنین گزینه ای از سوی اوباما، می تواند موضع وی را در مقابل میت رامنی ـ که او را به بی عملی در قبال ایران متهم کرده ـ تقویت کند، زیرا احتمال اینکه چنین حمله ای قابلیت انجام داشته باشد، بیش از گزینه های دیگر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد