دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس ها و پیامک های جدید طنز و خنده دار

در این مطلب، سری تازه ای از اس ام اس ها و پیامک های خنده دار را آماده کرده ایم تا برای دوستانتان بفرستید و با دوستانتان لذت ببرید. 

 

اس ام اس ها و پیامک های جدید طنز و خنده دار / www.poonak.org 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

یکی از بزرگترین آرزوهای من در دوران تحصیل:
کاش فردا بارون نیاد، آخه ما ورزش داریم…
::
::
یعنی من عاشق اینایی هستم که میان تو داروخونه و به صندوقدار هم میگن “دکتر” !
::
::
رو بچتون اسم نزارید ول کنید بزارید نیو فولدر بمونه
::
::
امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرم طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هام توی پرونده نگاه کرد !
بهش گفتم : اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما ؟ شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت !
برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو سبزی فروش سر کوچه توش تره هم نمپیچه ! آخه به درد کی میخوره ؟
خودمم قانع شدم…
::
::
یکی از قوانین نیوتون میگه :
هر وسیله ای که مامانت جمع میکنه حتما گم میشه…
::
::
هر جا سیفون میبینم دوس دارم درشو از بالا باز کنم شاید یه نفر برام اسلحه گذاشته باشه توش…
::
::
شما یادتون نمیاد یه زمان مد شده بود همه کوبلن می‌دوختن ! حتی مردها !
خدا رو شکر گذشت اون زمان…
::
::
آنها که سر عقل آمدند، سر عقد نیامدند !
::
::
نمیدونم این چه مَرَضیه که تا ساعت رند نشه آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه
::
::
کاری که صدای زنگ یه اسمس میکنه، ده تا صدای آلارم نمی تونه بکنه…
“صبح ها در جهت بیدار شدن”
::
::
مهمون اگه حبیب خداس واسه خدا حبیبه، واسه ما عباس قادریه !
::
::
چیزی که باید به بعضیا گفت:
خواهش می کنم عزیزم شما رو مخِ ما جا داری !
::
::
همدم ما یه پشه بود که هوا سرد شد و اونم رفت…
::
::
آره تو محشری، از همه سری
تو یک افسونگری…
“مکالمه من با آینه اتاقم”
::
::
دفاتر ازدواج اعلام کردند :
با هر ازدواج دائم ، یک ازدواج موقت هدیه بگیرید !
هیچکس تنها نیست حتى همسر اول !
::
::
یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم ببینم چند تا دونه انار واقعا توشه !!! خیلی برام سؤاله …
موز رو شمردم فقط یه دونه توش بود !
::
::
عطسه گرامی :
یا بیا یا برو ! هیچ خبر داری که وقتی اون وسط گیر میکنی ، قیافه آدم چجوری میشه ؟
::
::
سلطان غم، لو باتری !
::
::
یکی از سخت ترین کارای دنیا هم اینه که موقع خوردن هندونه بین خونواده پاشی بری چتنگال بیاری…
::
::
تو مترو یا اتوبوس از یه نفر آدرس بپرسین میبینین که پونزده نفر پونزده تا آدرس کاملا مختلف میدن   

 

 

 

اس ام اس خنده دار اس ام اس خنده دار اذر اس ام اس خنده دار اذر 91 اس ام اس خنده دار امروز اس ام اس خنده دار جدید اس ام اس خنده دار جدید 203 اس ام اس خنده دار فردا جمله طنز جالب جمله های جالب جمله های طنز و جالب خواندنی آذر 91 خواندنی های آذر ماه طنز های جالب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد