دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

زورگیری از دو کارگر افغانی در طرشت

سرهنگ جوانمرد، از دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده طرشت خبر داد و گفت: این سارق با تهدید چاقو سعی در سرقت و زورگیری از دو کارگر افغانی را داشت که با حضور به موقع پلیس بازداشت شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به خبر فوق، به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخته و از نحوه دستگیری وی سخن گفت.این مقام انتظامی‌در تشریح خبر فوق گفت: ماموران گشت انتظامی‌کلانتری 118 ستارخان، هنگام گشتزنی در محدوده طرشت بودند که متوجه درگیری میان سه مرد در یکی از بوستان‌های این محدوده شده و با توجه به اینکه چندین مرتبه در این محدوده خبر زورگیری و سرقت گزارش شده بود، برای بررسی موضوع به سمت آنها رفتند.

وی افزود: در همین زمان یکی از طرفین درگیری به سمت ماموران آمده و در حالی که اشک از چشمانش سرازیر بود با لهجه‌ای افغانی اعلام کرد که فردی در حال زورگیری و سرقت از آنهاست و با پاشیدن اسپری اشک‌آور و حمله با چاقو، آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده است. سرهنگ جوانمرد، بیان داشت: بلافاصله ماموران این فرد را که در حال درگیری با دیگر کارگر افغانی بود، بازداشت و به همراه هر دو نفر دیگر به کلانتری 118 ستارخان منتقل کردند اما متهم در بازجویی‌های انجام شده منکر جرم خود شده و اعلام کرد که قصد داشته از تلفن همراه یکی از این دو نفر استفاده کرده و سپس به آنها باز پس دهد که این دو کارگر به وی بی‌احترامی‌کرده و او را کتک زده‌اند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت، تصریح کرد: با اعلام این مطلب از سوی فرد ضارب، تحقیقات از دو کارگر افغانی به صورت جداگانه انجام شده که هر 2 نفر در داستانی مشابه اعلام کردند که کارگر فضای سبز بوستانی در همان محدوده هستند، و در ساعت مذکور در حال آب دادن به درختان و محوطه چمن اطراف بوده‌اند که ناگهان این فرد با چاقو به آنها حمله کرده و با پاشیدن اسپری اشک آور سعی در سرقت تلفن همراه و وجوه نقد آنها داشته است که در همان لحظه ماموران پلیس رسیده و وی را بازداشت کرده اند.

سرهنگ جوانمرد، عنوان داشت: با توجه به گفته‌های شاکیان، از متهم بازرسی بدنی صورت گرفت که در نتیجه یک قبضه چاقوی سلاخی، یک گاز اسپری اشک آور و مقادیری موادمخدر بسته بندی شده کشف شد که با توجه به این کشفیات متهم تحت بازجویی مجدد قرار گرفت و در نتیجه به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از این دو کارگر افغانی اعتراف کرد.

گفتنی است، متهم پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر با شکایت کارگران افغانی به دادسرا تحویل داده شد و موتورسیکلت وی که در همان محل توقیف شده بود، به پارکینگ منتقل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد