دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

هشدار به استفاده کنندگان از فیلترشکن رایگان!

یک کارشناس کامپیوتر، گفت: فیلترشکن های رایگان موجود در اینترنت از سرعت و امنیت پایین تری برخوردارند و استفاده کنندگان از این فیلترشکن‎ها اطلاعات خود را رایگان در اختیار ارائه دهنده فیلترشکن قرار می‎دهند.

به گزارش زلال نیوز ، حامد الوندی، کارشناس امنیت شبکه، اظهار داشت: فیلترشکن های رایگان که برای دور زدن محدودیت ها وجود دارد، دارای سرعت و امنیت پایین است و کاربران باید بدانند که با استفاده از فیلترشکن های رایگان، اطلاعات خود را رایگان در اختیار ارائه دهنده فیلترشکن قرار داده اند.

وی افزود: وی پی ان ملی باید قدرت برخورد با تحریم های سایت های خارجی را داشته باشد و در کنار آن از سرعت و امنیت بالایی باشد تا بتواند کاربران را به خود جذب کند.
این کارشناس امنیت اضافه کرد: محدودیت فیلترینگ سایت های غیر اخلاقی فقط در ایران نیست بلکه در کشورهای آمریکایی و اروپایی یافت می شود.
وی ابراز داشت: در گام بعدی سایت های مخرب است که کاربر خواسته و یا ناخواسته به آن دسترسی پیدا می کند که در آن باید جنگ سایبری را در نظر داشت و برای حفظ امنیت اطلاعات از محدودیت ها استفاده کرد.
الوندی خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی نقش موثری در پیشگیری از جرایم سایبری دارد و به مراتب از محدودیت ها بهتر است.
این کارشناس شبکه یادآور شد: فیلترینگ نباید باعث محدودیت در استفاده از امکانات خوب اینترنت شود تا کاربران را مجبور به استفاده از فیلتر شکن کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد