دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های عاشقانه اردیبهشت ۹۲

اس ام اس های عاشقانه اردیبهشت ۹۲ 

www.Nice-Sms.iR  

 

اس ام اس عاشقانه خرداد 91 

 

چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .

عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی . . .

و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی . . .

.

.

.

بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .

.

.

.

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را

بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

.

.

.

“عشق” یعنی :اختیار بدی که نابودت کند

اما

“اعتماد” کنی که این کار را نمی کند . . .

.

.

.

حیف که روی تو غیرت دارم

وگرنه از همین سطر روسریت را برمیداشتم

تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه ۹۲

” سکوت “

خطرناکتر از حرفهای نیشدار است

کسی که سکوت میکند ،

روزی

” سرنوشت “

حرفهایش را به شما خواهد گفت

.

.

.

آنقدر جای تو خالیست

که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه ۹۲

شادی هایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست . . .

.

.

.

راد اس ام اس

از استادى پرسیدند: آیا قلبى که شکسته بازهم میتواند عاشق شود ؟

استادگفت :بله

پرسیدند : آیا شما  تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟

استادپاسخ داد :آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن

دست کشیده اید!؟

.

.

.

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .

.

.

.

www.radsms.com

دختر :من حسودیم میشه…. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!

پسر :حسودی نکن عزیزم

دختر :چرا؟!

پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

دختر :چی؟

پسر :♥ قلبم ♥

.

.

.

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

.

.

.

بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!

فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!

تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی

با من نجنگ ، من دوست دارم . . . 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

sms عاشقانه اردیبهشت ۹۲

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟

دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌

گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

.

.

.

خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم . . .

.

.

.

نگذار هرکسی از راه رسید با ساز دلت تمرین نوازندگی کند . . .

.

.

.

متن عاشقانه

پیش از “تو” چیزی نبود

بعد از “تو” چیزی نیست

با “تو” اما …


.

.

.

یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد

تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد

هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد . . .

.

.

.

به سلامتی پدر بزرگا که یه بار هم خوجگل، جوجو، عسیسم نگفتن

ولی با زنشون ۵۰ سال عاشقانه زندگی کردن . . .

.

.

.

جدیدترین متن های عاشقانه

جای خالیت را انقدر با چشمانم آب میدهم که باز کنارم سبز شوی . . .

.

.

.

خدایا مرا چه طعمی آفریدی

که همه از من زود سیر میشوند . . .

.

.

.

اس ام اس دوستانه

آنقدر دوست داشتنى هستى

که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .

.

.

.

چای هایت را تلخ نخور

یک بار نگاهم کن

تمام قند های دلم را برایت آب میکنم . . .

.

.

.

انگار میدان است… دلم را میگویم… هر که از راه میرسد دورش میزند

.

.

.

به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست

کسی به جز تو در این روزگار با من نیست

خوش آمدی… بنشین

آفتاب دم کردم

که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست

.

.

.

اس ام اس محبت آمیز

حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم

بدجور شکسته ست دلم حال ندارم

درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز

از حس پریدن پرم و بال ندارم

.

.

.

اس ام اس عشق و عاشقی

گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است که چشم هرگز رهایش نمیکند

گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است که زمان حریفش نمیشود

و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است که قلب رهایش نمیکند !

.

.

.

دختر کوچولو :چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟

پسر کوچولو :میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟

.

.

.

پیامک جدید عاشقانه ۹۲

آن چیزی که تنگ شده،

دل است برای تو..

وجهان است، برای من…

.

.

.

اگه یه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه که از آرزوهاش به خاطرت بگذره

از خدا یه عمر تازه بخواه…

یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه!

.

.

.

ادعای بی تفاوتی سخت است!

آن هم

نسبت به کسی که

زیباترین حس دنیا را،

با او تجربه کردی….!

.

.

.

عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت

شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی

همون اس ام اسای تکراری رو میخونی 

 

 

sms اردیبهشت92 sms برای دوست sms جدید عاشقانه sms عاشقانه اس ام اس اس ام اس اردیبهشت اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوستانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 2013 اس ام اس عاشقانه 92 اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 92 اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه 92 اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اردیبهشت اس ام اس عاشقانه جدید اردیبهشت ماه 92 اس ام اس عاشقانه جدید و زیبای اردیبهشت 92 اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عشقولانه اس ام اس های جدید عاشقانه اس ام اس های عاشقانه زیبا اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس و متن عاشقانه جدید اس ام اس و متون عاشقانه جدید و زیبا اس ام اس ویژه عشق و عاشقی دوبیتی عاشقانه راد اس ام اس عاشقانه ترین اس ام اس متن عاشقانه کوتاه مسیج جدید پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه 2013 پیامک عاشقانه 92

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد