دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های ارسالی دوستان (سری ۸۶)

اس ام اس های ارسالی دوستان (سری ۸۶) 

www.Nice-Sms.iR 

 

اس ام اس های ارسالی شما - www.RadsMs.com 

 

۰۹۱۱۷۸۹xx15
درون دنیا؛ عشق ازآن کسانی ست که یکدیگر را با هر فاصله ای دوست می دارند.. “سوگند”
.
.
.
۰۹۱۱۷۸۹xx15
اجازه!خانم معلم!این کتاب رو کی نوشته؟ دنیای کتاب قشنگه، دنیای من چرا زشته؟ اجازه!خانم
معلم!علم و ثروت دیگه بسه! انشای من فقط اینه: خسته ام!خسته ی خسته! “سوگند”
.
.
.
۰۹۱۱۷۸۹xx15
بی بی جون مارو میبخشی؟!جواب سلام ماگناهکارا رومیدی… بی بی جون میبینی چقدرتنهاییم
علی(ع) حرفاش روبه چاه میگفت ومابادوستای مجازی درد دل میکنیم …بی بی جون خودت ازکارای
همه خبرداری میشه مارو ببخشی آخه اگه تو ببخشی خدا هم میبخشه..بی بی جون با دل شکسته
اومدم ردم نکن..برام دعاکنین”سوگند”
.
.
.
۰۹۱۱۷۸۹xx15
اینجا صدای پا زیاد میشنوم اما هیچکدام تو نیستی،دلم خوش کرده خودش را به این فکر که شاید پا
برهنه بیایی…”سوگند”
.
.
.
۰۹۱۱۷۸۹xx15
میگویند ضعیف شده ای میگویم سنگینی درس هایم است، نمیدانند سنگینی درس هاییست که از دنیا
و ادمهایش گرفته ام.. “سوگند”
.
.
.
۰۹۱۱۷۸۹xx15
بدترین حالت تنهایى اینه ک بدونى اونى ک تنهات گذاشته،تنها نیست…”سوگند”
.
.
.
۰۹۱۱۷۸۹xx15
ناله هایم تابه آسمان میرسند..ولی حیف مردمان من گوش هایشان راگرفته اند.. صدای گریه هایم را
می شنونداما..اما صدای خنده هایشان گوش هایم راپرکرد.. خدای من اینجا کجاست که من آمده
ام؟!چراکسی نیست به دادم برسد؟!خدایا اینجاکسی نیست تو دستم رامی گیری؟! “سوگند”
.
.
.
۰۹۱۱۷۸۹xx15
ازاینکه امروز مورد توجه هستی خوشحال نباش تیتر اول روزنامه امروز کاغذ باطله فرداخواهد بود.. ”
سوگند”
.
.
.
۰۹۱۱۷۸۹xx15
یادمان باشد:هر پس مونده‌ای که‌ من زمین میندازم قامت یه‌ نفرو خم میکنه!”سوگند”
.
.
.
۰۹۱۱۷۸۹xx15
آموخته ام که خدا عشق است وعشق تنها خداست،آموخته ام که وقتى ناامید میشوم خدا با تمام
عظمتش عاشقانه انتظار میکشد دوباره به رحمت او امیدوار شوم،آموخته ام اگر تاکنون به آنچه خواستم
نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته،آموخته ام که زندگی دشوار است ولی من از آن
سختترم!”سوگند”
.
.
.
۰۹۱۱۷۸۹xx15
او راحت از من گذشت …اگر خدا هم راحت از او بگذرد…قیامت را “من” بپا میکنم… “سوگند”
.
.
.
۰۹۱۲۵۹۱xx27
چقدر پایبند بودن سخت است وقتی خیانت درب تمام خانه های شهر را میکوبد…..!
(کارامد.برای”مریم”عزیزم)
.
.
.
۰۹۱۲۵۹۱xx27
چقدر پایبند بودن سخت است وقتی خیانت درب تمام خانه های شهر را میکوبد*متن موجود نیست*
 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

۰۹۱۲۵۹۱xx27
افت گرفته است خرمنی که هر روز سرش وعده میدادی….!
(کارامد.برای”مریم”عزیزم)
.
.
.
۰۹۱۲۵۹۱xx27
گاهی میگریم به روزهایی که میخندیدم…….!
(کارامد.برای”مریم”عزیزم)
.
.
.
۰۹۱۲۵۹۱xx27
هستم….!
هستی….!
اون لعنتی هم هست…..!
(کارامد،برای “مریم”عزیزم)
.
.
.
۰۹۱۲۵۹۱xx27
تنهایی تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن تو….!
(کارامد.برای”مریم”عزیزم)
.
.
.
۰۹۱۲۵۹۱xx27
تنهایی فقط تنبیهی است،برای روزهای دوست داشتن تو…..!
(کارامد.برای”مریم”عزیزم)
.
.
.
۰۹۱۲۵۹۱xx27
روی بعضی ها باید برچسب زد…..تست شد،ادم نبود…..
(کارامد.برای”مریم”عزیزم)
.
.
.
۰۹۱۲۵۹۱xx27
رفت…..
تو را به خدا سپرد و خودش را به دیگری…..!
(کارامد.برای “مریم”عزیزم)
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
حوا “که بغض کند
حتی . .
اگر خدا سیب هم بیاورد چیزی جز آغوش گرم “آدم “آرامش نمی کند !!
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
من رفتنی نبودم!
تو بند کفشهایم را محکمتر کردی…
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
مثل یک پالتوی خزدار بود قصه باهم بودنمان!
از ترس خراب شدنش
کمتر سراغش می رفتیم!
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
تو…
ماه را دوست دارى…
من
ماه هاست که ، تو را…
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
دلگیرم ازمرغ هایی که دانه خوردنشان پیش مابود
ولی حالابرای دیگران تخم میگذارند…
بگذاربرودمیدانم روزی بوی کباب شدنش به مشامم میرسد…
تقدیم به هانیه جون
“مژگان”
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
گریه ام میگیرد وقتی میبینم کسی که همه ی دنیای من بود منت دیگری رامیکشد…
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
کوچه هاى قدیمى را باریک مى ساختند تا آدم ها به هم نزدیکتر شوند حتى در یک گذر؛
اکنون چقدر آواره ایم در این همه اتوبان سرد!
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
ای خدا غصه نخور ! از تو فرارى نشدم ! 
بعد از آن حادثه ، در کفر تو جارى نشدم .
با وجودیکه ، به حکم تو
، دلم زخمى شد ،
شاکى از اینکه مرا دوست ندارى ، نشدم !
ابر را ، چوب همین سادگى اش ویران کرد
.
من که ویرانتر از این ابر بهارى نشدم !
قسمتم بود ، اگر رفت و مرا تنها کرد ،
بعد از او ، غرق شکایت ز
…تو آرى نشدم !”تقدیم به هانیه جون”مژگان”
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
فراموشم نمی کند…
درهیاهوی ادکلن ها
…عطرعجیب دلتنگی!
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
یادم باشد امشب بعضی از آرزوهایم را دم در بگذارم
تارفتگر ببرد!بیچاره او..
مابقی را هم نقدا” با خودم به
گور می برم،
مابقی همان”آرزوی با تو بودن” است
نترس عشق من..
حتی آرزوی داشتنت را هم به
کسی نمی دهم..!
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
من به تونگاه میکردم وتوبه ساعت…!
توقرارداشتی ومن بیقراری..
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
صبر کردن گاهی معجزه میکند تنهایی هایتان را پیش فروش نکنید فصل اش که برسد به قیمت می
خرند…
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
هرجاچراغی روشنه
ازترس تنهابودنه
ای ترس تنهایی من
اینجاچراغی روشنه
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
لعنت به توای دل که همیشه جایی جا میمانی که تورا نمیخواهند
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
خیاط ماهریست دنیا،دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت!
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
اگرامشب هم هوای خیالت سراغ دلم را گرفت آرامترگام بردار دلتنگیهایم را باهزاربدبختی خوابانده ام
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
به افتادنم درخیابان خندید…
ومن تمام حواسم به چشمان مردم بود که عاشق خنده اش نشوند…
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
هرجادلت شکست،قبل رفتن؛خودت جاروش کن!تاهرناکسی منت دستای زخمیشوروسرت نذاره…
تقدیم به هانیه جون”مژگان”
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
گفتی که مابه دردهم نمیخوریم! اماهرگز نفهمیدی من تورابرای دردهایم نمیخواستم..
تقدیم به هانیه جون
“مژگان”
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
مشتی از خاک برمیدارم..!
شاید..
این همان نیمه گمشده ی من باشد که خدا یادش رفته خلقش کند..
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
چقدکم توقع شدم نه آغوشت رامیخواهم!ن یک بوسه!ن دیگر بودنت راهمین ک بیایی ازکنارم ردشوی
کافیست!مرابه آرامش میرساندحتی به هم ساییده شدن سایه هایمان
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
خدایا یا خیلی برگردون عقب یا بزن بره جلو اینجای زندگی خیلی دلم گرفته.‎
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
حال که میروی تندتر برو. . .
دلمو فرستادم دنبال نخود سیاه!
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
دلتنگی یعنى:
دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنى و وانمودکنى داری ساعتتومیبنى
مژگان
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
درد دارد !
وقــتـی می رود ..
و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت …
و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه
ثــابـت کــنی
که هــرشـب
بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد !!.
.
.
.
۰۹۱۲۸۴۷xx44
دلم بچگی میخواهد..
جلوی کدام مغازه پا بکوبم تابرایم آرامش بخرند…؟؟
مژگان
.
.
.
۰۹۱۳۶۸۴xx96
کاش زندگی هم دکمه پاور داشت!
“نفس”
.
.
.
۰۹۱۴۶۱۱xx90
یا على رفتم بقیع اما چه سود؟ هرچه گشتم فاطمه(س) آنجانبود؟ یاعلى قبرپرستویت کجاست؟ آن گل
صد برگ خوشبویت کجاست؟ هرچه باشد من نمک پرورده ام؟ دل به عشق فاطمه خوش کرده ام؟ حج
من بى فاطمه(س بى حاصل است، فاطمه(س) حلال صدها مشکل است. ( التماس دعا )
.
.
.
۰۹۱۷۲۰۱xx57
خواستم خرمنى ازگل بریزم پای دوست
عقل گفتا : گل برای گل فرستادن خطاست،لیلا
.
.
.
۰۹۱۷۲۰۱xx57
رفاقت برای تازه به دوران رسیده ها تفریحی بیش نیست،اما برای دوستانی که رفاقت را می فهمند
زندگیست!
فدای دوستان بی ادعا
.
.
.
۰۹۱۷۲۰۱xx57
“فرشته ها” همیشه وجود دارن اما بعضی وقتها چون”بال”ندارن ما بهشون میگیم دوست! تقدیم به
فرشته های بی بالم که به داشتنشون میبالم!
.
.
.
۰۹۱۷۲۰۱xx57
خوشبختى یعنى خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرام بخش دیگران باشد…
.
.
.
۰۹۱۷۲۰۱xx57
همه به عزیزاشون میگن دنیافدات ولى توکه دنیاى منى…!جونم فدات.لیلا
.
.
.
۰۹۱۷۲۰۱xx57
خدایا دستم به آسمانت نمیرسد اماتوکه دستت به زمین میرسد عزت دوستم راتاعرش کبریایی خود
بلندکن،لیلا
.
.
.
۰۹۱۹۰۲۰xx98
‏ ‏choobiبه آستینم کرداین دنیاکه معنای سکوت تلخ مترسک رااکنون میفهمم.
‏”شاعره دلتنک” 

 

 

radsms sms sms jok 92 ارسال اس ام اس ارسال اس ام اس به سایت ارسال پیامک اس ام اس اس ام اس 92 اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس درهم اس ام اس دلتنگی اس ام اس عاشقانه اس ام اس فلسفی اس ام اس های ارسالی اس ام اس های ارسالی دوستان (سری 84) اس ام اس های ارسالی دوستان (سری 85) اس ام اس های ارسالی دوستان (سری 86) اس ام اس های گوناگون اس ام اس گلچین شده بهترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس جدیدترین اس ام اسهای 92 جوک حدید جوک خنده دار جوک و اس ام اس 92 جک 92 راد اس ام اس مرکز اس ام اس پیامک 92 پیامک ارسالی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد