دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

مجیدی؛ نماینده نسل بازیکنان درحال انقراض

مجیدی؛ نماینده نسل بازیکنان درحال انقراض 

www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

بی تردید فرهاد مجیدی در حال حاضر محبوب ترین بازیکن استقلال است، بازیکنی که در آستانه 37 سالگی هم مهره ای موثر و کارآمد برای استقلال محسوب می شود و بی گمان اگر از ابتدای فصل در این تیم حاضر بود، باتوجه به میانگین آماری گل های زده اش می توانست حداقل بهترین گلزن تیمش باشد. اما محبوبیت فرهاد مقوله ای فراتر از تاثیرگذاری او در میدان است. در بدترین بازی هایش (که البته در سال های اخیر به ندرت دیده شده) هم هرگز مورد انتقاد سکوها قرار نمی گیرد و چنان عملکردی داشته که به محض ورودش به زمین ، امید اکثر هواداران سکونشین و همچنین استقلالی های پای صفحه جادویی برای گلزنی تیم محبوبشان چند برابر می شود. راستی دلیل محبوبیت فرهاد مجیدی تا این حد چیست؟

فرهاد را می توان آخرین بازمانده از نسل بازیکنان هیجان آور در استقلال دانست، نسلی که مشابه قرمزش علی کریمی است و با رفتن این دونفر عملا هیچ بازیکنی را دارای پتانسیل نزدیک شدن به آنها هم نمی توان یافت. بازیکنانی که با تمام وجود فوتبال بازی می کنند، آنچه در توان دارند در طبق اخلاص می گذارند، باوجود تمام مهارت های فردی هرگز درخشش خود را بر منافع تیم ارجح نمی دانند، همواره در صحنه ها حضور مثبت دارند و با تمام این خصوصیات هرموقع پابه توپ می شوند هیجان را به سکوها منتقل می کنند.
در فاز تهاجمی استقلال مسلما بازیکنی چون سیاوش اکبرپور بسیار بیشتر از فرهاد مجیدی می دود ولی هرگز آن شور لازم را به سکوها منتقل نمی کند چون از یک طرف کاریزمای این کار را ندارد و از طرف دیگر تماشاگر فوتبال نوعی خشونت بی دلیل و پرخاشگری را در فوتبالش حس می کند و نمی تواند به او دل ببندد یا آرش برهانی هم کم گل نمی زند ولی بازهم نمی تواند اطمینانی را که فرهاد به تماشاگر میدهد، به او منتقل کند.

ازطرف دیگر شور و اشتیاقی را که در بازی فرهاد مجیدی در این سن و سال می بینیم، درخیلی از بازیکنانی که بین 7 تا 10 سال از او کوچکتر هم هستند، نمی توانیم پیدا کنیم. اکثر بازیکنان شاخص فعلی فوتبال ما به نوعی بازی می کنند که تصور ادامه حضورشان تا 35 سالگی در میدان عملا غیرممکن به نظر می رسد. گویی آمده اند مثل کارمندانی که علاقه ای به شغل خود نداشته و فقط برای غم نان پشت میز نشسته اند، پولی به جیب زده و بار زندگی خود را ببندند و بروند. نه این که فرهاد مجانی بازی می کند ، نه او خوب پول می گیرد و شاید بیشتر از خیلی ها هم بگیرد ولی با هر حرکتش در میدان می توان دریافت که او عاشق فوتبال است و نه برای پول بلکه برای خود توپ است که دنبال آن می دود و همین عشق به فوتبال به راحتی هرچه تمامتر امواجش روی سکوها دریافت می شود. حاصلش هم محبوبیت فراوان اوست و موج مثبتی که برای تماشاگران می فرستد و بازخورد مثبت تر را از آنها دریافت می کند. حیف که نسل مجیدی ها و کریمی ها در فوتبال ایرانی درحال انقراض است، حیف! 

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد