دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

آخرین وضعیت پرسپولیسی ها در نقل و انتقالات

آخرین وضعیت پرسپولیسی ها در نقل و انتقالات؛ پنج قرارداد در آستانه باطل شدن
www.Nice-Sms.iR 

 

 

 

5 بازیکن پرسپولیس به احتمال قریب به یقین در پایان فصل از این تیم جدا خواهند شد. 


جام ورزشی؛ از قرارداد کریم انصاری‌فرد هنوز دو سال دیگر مانده اما این قراردادی نیست که او را ملزم کند به ماندن. همه موارد قید شده در قرارداد انصاری‌فرد مشروط است و مهم‌تر از همه این مورد که «او هر زمانی از فصل که بخواهد، می‌تواند بدون رضایتنامه پرسپولیس را ترک کند». این شرط البته فقط در صورت لژیونر شدن انصاری‌فرد قابل اجرا است که با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن در فصل جاری لیگ، بعید است پیشنهادهای او از جایی دورتر از همین کشورهای حوزه خلیج‌فارس به باشگاه پست شود. این شاید همان ریسمانی است که می‌تواند این آقای گل گل‌نزن را برای پرسپولیس نگه دارد.


از این قراردادهای مشروط، غلامرضا رضایی و حسین ماهینی هم دارند که نیازی به بازخوانی آن نیست چون هر دو قرار است فصل سیزدهم را هم با پرسپولیس بگذرانند.


همچنین هادی نوروزی، محمدرضا خانزاده، رضا حقیقی، افشین اسماعیل‌زاده، فرشاد احمدزاده، حسین کنعانی، سعید قدمی، رضا محمدی، روح‌الله سیف‌اللهی و امیر عابدزاده دو سال از قراردادهای‌شان باقی مانده و محمد قاضی، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی‌زاده، مهرزاد معدنچی و عادل کلاه‌کج قرارداد یکساله دارند اما قرار نیست همچنان با پرسپولیس بمانند.


نوروزی بدون شک از پرسپولیس فصل بعد سهمی نخواهد داشت - اگر یحیی سرمربی بماند - و قاضی هم که چیزی بهتر از نیمکت‌نشینی عایدش نشده منتظر آخر فصل است و روزی که رضایتنامه‌اش را بگیرد و برود. معدنچی، کلاه‌کج و اسماعیل‌زاده هم از همین حالا از تفکرات فنی سرمربی کنار گذاشته شده‌اند و هیچ اتفاقی ادامه حضور آنها در پرسپولیس را باعث نخواهد شد.

 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد