دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

مطالب فیس بوکی ۱ | Facebook.com مطالب خنده دار

مطالب فیس بوکی ۱ | Facebook.com مطالب خنده دار 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

یه چیزی بگم خانم ها نه نگن:

مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد

زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد!

مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد

زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد!

... از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد

ولی زن همچنان مشغول خرید بود

من یه عادتی دارم وقتی اس.ام.اس میفرستم و میبینم دو صفحه حساب میشه،اول شروع میکنم به حذف قسمتهای ادبی مثل"، ؛ !"
بعد کلمه های اضافی رو حذف میکنم مثلا "جوووونم"میشه "جونم"
یا "بووووووووووووووس" تبدیل به "بوس" میشه!
اگه اینا جواب نداد شروع میکنم کلمه هارو میچسبونم!
مثل: "بزنگ" به جای "زنگ بزن" یا "بسلام" به جای سلام برسون!
وای از اس.ام.اسی که با همۀ این فشرده سازی ها و چلوندن ها حدود 3-2 تا حرف اضافه داشته باشه!و دیگه راه نداشت باشه تبدیل به یه اس.ام.اس بشه! اونموقع ست که از لجم کلی هم چرت و پرت بهش اضافه میکنم که دوتا اس.ام.اس پر بشه تا یه وقت خدای نکرده پولم هدر نده!
ینی اگه اینهمه وقتی که صرف فشرده سازی یه اس.ام.اس میکنم،
اونم واسه 10یا 16 تومن،صرف درسم کرده بودم الان PHD داشتم ..!


 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﭼﻘﺪ ﻟﺬﺕ ﺩﺍﺷﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﻭﺳﻂ ﮐﻼﺱ ﺭﯾﺎﺿﯽ
ﺩﺭ ﻣﯿﺰﺩﻧﻮ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﮔﺮﻭﻩ ﺳﺮﻭﺩ ﺑﯿﺎﻥ
ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﻤﺮﯾﻦ ........
ﻫﯽ ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ ...........

شما هم هر از گاهی یه سر به اد لیستتون میزنید و اینایی که نقش هویج دارن رو ریموو میکنید یا فقط من اینجوریم ؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد