دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

Morteza Pashaei – News

مهدی کُرد: خطر رفع شده و “مرتضی پاشایی” در سلامت کامل است

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی در بیمارستان از زبان خودش 

 

Morteza Pashaei   News 

 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )    

 

متن کامل صحبتهای مرتضی پاشایی
شرح صحبتهای مرتضی پاشایی چنین است :
سلام عرض می کنم خدمت شما و همهء مردم عزیز کشورم
حقیقت مطلب این که خودم از شایعاتی که از گوشه و کنار در مورد حاد بودنِ وضعیتِ بیماریِ خودم شنیدم و مطالعه کردم شوکه شدم
بنده به دلیلِ ناراحتی و ریفلاکسِ معده به پزشک مراجعه کردم که بعد از انجامِ آندوسکوپی مشخص شد که متاسفانه مدتهاست دچار زخم معده ای هستم که در واقع علت اصلی کاهشِ وزنِ بنده بوده .
بعد از مشورتِ تیمِ پزشکی تصمیم بر این شد که با انجامِ یک عملِ جراحی این زخم از معدهء بنده برداشته شود. 
خوشبختانه دوشنبه صبح این جراحی با تلاشِ آقایانِ دکتر شریفی ، ایروانی و زمانی ، با موفقیتِ کامل انجام شد و به صلاحدیدِ تیمِ پزشکی چند روزِ آینده را برای سپری شدنِ دورانِ نقاهت در بیمارستان خواهم بود
به یاری خداوند آخر هفته از بیمارستان مرخص شده و طیِ چند روزِ کوتاه آهنگِ جدیدم منتشر خواهد شد که امیدوارم مثلِ همیشه مورِدِ لطفِ مردمِ عزیزمان قرار بگیرد .
سیزدهم دی ماه ان شا الله پس از صدور مجوز های لازم تیتراژِ سریالِ عصر پاییزی رو با صدای بنده خواهید شنید 
دوستتان دارم تا ابد
مرتضی پاشایی
مهدی کرد مدیر برنامه های مرتضی پاشایی صحبتهای وی را چنین تکمیل کرد :
به امید خدا بعد از ماهِ صَفَر تورِ جدیدِ کنسرتهای شهرستانها آغاز شده و اسفند ماه هم در تهران اجرایی قوی تر از همیشه خواهیم داشت
شک نکنید مرتضی با عشق فراوان و تلاشی بی پایان به ساختن خاطراتی زیباتر برای شما ادامه خواهد داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد