دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

حفظ سلامت و تناسب اندام زنان با افزایش توده عضلانی

متخصص طب ورزشی و توانبخشی گفت: زنان به ازای هر 450 گرم توده عضلانی، روزانه 300 تا 500 کالری مصرف می‌کنند، بنابراین هر چه میزان توده عضلانی بدن با انجام ورزش‌های تقویت کننده افزایش یابد سلامتی و تناسب اندام نیز بهتر حفظ می‌شود.

 

دکتر مریم میرزا‌نجفی با اشاره به اینکه ورزش‌های تقویت کننده، قدرت و توان عضلات بدن را افزایش می دهند گفت: زنان می توانند با انجام ورزش های منظم به حفظ سلامت جسمانی و قدرت باروری کمک کنند.

 

وی افزایش سرعت متابولسم مواد را از مهمترین اثرات ورزش مداوم عنوان کرد و گفت: هر چه سرعت مصرف انرژی بیشتر شود به همان اندازه سرعت تحلیل رفتن چربی های اضافه بدن نیز افزایش می یابد.

 

میرزا‌نجفی گفت: ورزش با اعمال فشار بر روی استخوان‌ها موجب حفظ تراکم استخوانی شده و زنان ورزشکار را از خطر ابتلا به پوکی استخوان مصون می دارد.

 

این متخصص طب ورزشی و توانبخشی یادآور شد: زنان بدلیل سطوح کم تستوسترون در خون چنانچه با وزنه کار کنند عضلاتشان حجیم و بدشکل نمی شود، اما افزایش نسبی حجم عضله موجب کاهش میزان چربی اطراف عضله و متعادل نگاهداشتن چربی خون می شود.

 

وی گفت: زنان به ازای هر 450 گرم توده عضلانی، روزانه 300 تا 500 کالری مصرف می کنند، بنابراین هر چه میزان توده عضلانی بدن با انجام ورزش های تقویت کننده افزایش یابد سلامتی و تناسب اندام نیز بهتر حفظ می شود.

 

دکتر میرزا نجفی با بیان اینکه تقویت عضلات به پیشگیری از آسیب های بدنی کمک می کند گفت: هر چه عضلات و تاندون ها بیشتر تقویت شوند، تعادل بدن بهتر شده، فرد کمتر در معرض خطر پیچ خوردگی مفصل قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد