دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

راز گل سرخ ( داستان جدید و پند آموز ) داغ داغ

  

برای خواندن " راز گل سرخ ( داستان جدید و پند آموز ) " به ادامه ی مطلب مراجعه کنید 

  

 نایس شاپ بهترین فروشگاه ایران برای ورود کلیک کنید  

بقیه در ادامه ی مطلب    

 

 منبع : WwW.Nice-sms.IR  

 

داستان های توپ و زیبا کلیک کنید

ای مردم من یه گل خوشگلم که خیلی هاتون بی خیال من می شید و فکر زندگی خودتون هستید غافل از این که تو دل من راز بزرگ زندگیه. میخوام بگم اون راز تا شاید به درد شما هم بخوره. 

زندگی هم مثل گلی که لابه لای خارای زشت ساقه هاش شکوفا می شه.

هر آدمی مجبور این گل زیبا و در عین حال خاردار زندگی رو تو دستاش داشته باشه. 

تویی که درد خارای گل زندگی اذیتت می کنه، تویی که فقط خار میبینی، ناله نکن. بخوای نخوای همینه. این درد واسه همه هست ولی یکم باهوش باشی می تونی خودت ازش رها کنی. اشتباه نکن راهش رها کردن نیست. باید تو بهر گل زندگی بری تا بتونی رها شی از درد و غم. بازم میگی چجوری؟!! 

 

درمان این درد تو دستای من (گل) هست. باید درد با استشمام بوی گل زندگی با دیدن زنگ گل فراموش کنی، مگر این که حس بویایی نداشته باشی، شایدم حس بینایی. 

این راز دلم من بود. تویی که همیشه از زندگی ناراضی هستی، چرا سعی نمی کنی با فراموش کردن خاراش که داره دستتو زخم میکنه. سراغ زیباییهاش برو ببین چی میبینی. اینم بگم بزرگترین زیبایی دنیا خداست، بعد برو سراغ صفتهای که خدا باهاش حال میکنه 

 

 عشق و امید و آرزوهای قشنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد