دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

سری جدید اس ام اس های عاشقانه فروردین ۹۰

خرید پستی معجزه ای در افزایش قد

 

 

 

آیا از کوتاهی قد خود رنج می برید ؟
به راحتی و با جدیدترین روش ها قد شما بلند می شود
افزایش قد شما با جدیدترین و علمی ترین متد
روشهای ویژه ی  چگونگی افزایش واقعی قد از 5 تا 10 سانتیمتر در 10 هفته
کاملترین روش آموزش تضمینی افزایش قد در دنیا
بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور
حرکات ورزشی خاص و 100در صد علمی
معجزه ای در افزایش قد
آیا به دنبال روش های واقعی وتضمینی برای افزایش قد خود هستید ؟
فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین برای اولین بار در ایران
شما با این تمرین ها و نرمش ها بعد از مدت کوتاهی قد بلند می شوید
تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند
 

قیمت : 8500 تومان

 

   

 


 

وای از نـیمـه شبـی کـه بیـدار شـوم تـو را بـخواهـم و خـودم را در آغـوش دیـگری بیـابم…!

ما که جزغاله شدیم بس که آتیش سوزوندی تو!

میخت و بد جوری توی قلبمون کوبوندی تو

اینقده با اون چشات ناز و کرشمه اومدی

تا دیگه هوش و حواس از سرمون پروندی تو


************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

این عشق برای من هیچ نداشت

اما…

.

گلهای بالشم را ” باغبان ” خوبی بود

اشک های هر شب من…!!!

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

سند منگوله دار دلمون وقف شما

کفترای جلدمون ارزونی سقف شما

ما زمین خورده ی اون چشمای عاشق کشتیم

نمیبینی ما رو اما عمریه دلخوشتیم

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

ناز لبت چشیده ام یاد شکر نمی کنم / تا تو فرشته ی منی یاد دگر نمی کنم

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

به وسعت ندیدن نگاهت

خسته ام

چگونه بشکنم ثانیه ها سنگین

دوریت را

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

خط می کشم روی اسمت با مدادی که نوک ندارد هیچ وقت…

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

هم خودم مرض دارم

هم پیامی که برایت نوشته ام

دوست داشتن مسریست…

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

تو را می خواهم و دانم که هرگز

به کام دل در آغوشت نگیرم

تویی آن آسمان صاف و روشن

من این کنج قفس مرغی اسیرم

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

آه اگر باز بسویم آیی

دیگر از کف ندهم آسانت

ترسم این شعله سوزنده عشق

آخر آتش فکند بر جانت

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

گفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ای

من شکستم هر دو را

عاشقتم پس تو بیا

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

من و تو

دور از هم می پوسیم

غمم از وحشت پوسیدن نیست

غمم از زیستن بی تو دراین لحظه پر دلهره اس

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

امشب بر شانه های دلم

کوله باری سنگینی می کند

کوله باری پُرِاز دلتنگی

دلم می شکند زیر بار این همه دلتنگی

روحم ولی در پی دلتنگی دیگر

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

این بار

مینویسمت…

” تو ” را میان اصطحکاک مداد و کاغذ

گیر خواهم انداخت

شاید اینگونه بشود تو را

” تجربه ” کرد…!!!

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 

ارســــــــــــــال اس ام اس های جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 برای تبادل لینک کلیک کنید  

 برای تبادل بنر کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد