دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس و پیامک مخصوص امام زمان و روز ۱۴ فروردین

 فروشگاه : ملودی عاشقانه زیستن ( زناشویی ) | معجزه ای در افزایش قد خرید پستی 

 


 

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند
مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


کوچه های شهر ما ویران نمی ماند عزیز / کار و بار عشق بی سامان نمی ماند عزیز
یک نفر فردا زمین را نور باران می کند / «مهدی» ما تا ابد پنهان نمی ماند عزیز

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


آقا بیا به خاطر یاران ظهور کن / ما را از این هوای سراسیمه دور کن

وقتی برای بدرقه ی عشق میروی /  از کوچه های خلوت ما هم عبور کن

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


کی شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم / گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم
مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را / تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم
اللهم عجل لولیک الفرج

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


دل سیاه شب و بارش تلالو ماه / صدای حسرت و اندوه و ناله و صد آه
بیا که بغض فروخورده ی دلم واشد / و نور صاعقه ای ناگهان هویدا شد


************ WwW.Nice-SMS.IR *************


گوش دل را وا کنید آید ندا / بانگ هل من ناصرش از هر کجا
خدایا ، درک دوران ظهور دولت عشق را نصیب ما بگردان
آمین

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم
سالها منتظر سیصد و اندی مردانیم آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم
اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید به گمانم که بنا نیست یارش باشیم

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


تکسواری جمعه می آید ز راه / مردم آخر کی ببینم یک نگاه

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

یااباصالح (مهدی‎(‎ ازپرده برون آی که دلم غرق تمناست
تقصیردلم نیست تماشای توزیباست


************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 


اسیر پنجه ی دردیم بی تو / نگاه نرگسی زردیم بی تو
اگر چشم انتظار تو نبودیم / در این دنیا چه می کردیم بی تو

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


ای سوی تو عالم نگران ادرکنا / شد دوری تو به ما گران ادرکنا
طغیان ستم گذشت از حد مهدی / ای ریشه کن ستمگران ادرکنا
 

ارســــــــــــــال مطالب و شعر و اس ام اس جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 برای تبادل لینک کلیک کنید  

 فروش بهترین لوازم زینتی و فروشگاه بزرگ ایران 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد