دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

آخرین خبرها از سرمربی پرتغالی کارلوس کرش

 

 

کادرفنی تیم ملی با رسیدن دن گسپر به ایران تکمیل شد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ دن گسپر ، دستیار پرتغالی کروش که به دلیل مشکلاتی در پاسپورتش نتوانسته بود همراه با سایر همکاران این مربی وارد خاک ایران شود پس از 3 روز سرانجام به تهران رسید تا یکی از بزرگترین دغدغه های کروش در این روزها حل شود. کروش همچنین دیشب همه برنامه هایش را لغو کرد و ترجیح داد تا بازی ذوب آهن و الریان را از نزدیک ببیند. او جایی در لابی هتل نشسته بود که اعضای تیم پاختاکور هم در نزدیکی اش بودند.

کروش اگرچه نکته خاصی درباره تیم های ایرانی نگفت اما مدام از مترجمانش درباره بازیکنان ملی پوش ایرانی می پرسید که در ترکیب تیم های باشگاهی حاضر هستند. او هر 4 بازی ایرانی ها در لیگ قهرمانان را دیده و مدام می گوید:« باید بازی های بیشتری را ببینم و سعی کنم اطلاعاتم از فوتبال ایران را بیشتر کنم. »

نکته مهم درباره دستیارهای ایرانی این مربی ، نیاز او برای شناخت بیشتر از فوتبال ملی کشورمان و گفت و گوی مستقیم با گزینه های مختلف است. نزدیکان به کروش پیشنهادشان این بوده تا او با بیش از 5 گزینه ایرانی که جوان هستند ، سابقه ملی داشتند و البته به زبان خارجی مسلط خواهند بود که بتوانند در آینده مربیانی بزرگ برای تیم های رده مختلف ملی ایران باشند دیدار کند و از چنین گروهی در همه تیم های ملی رده های مختلف استفاده کند و 2 دستیار ایرانی را هم در کنار خود ، روی نیمکت تیم بزرگسالان داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد