دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

ویژگی ‌های گوشی جدید E7 نوکیا | معرفی گوشی نوکیا E7

ویژگی ‌های گوشی جدید E7 نوکیا | معرفی گوشی نوکیا E7 

http://Nice-sms.blogsky.com/   

 

 

 

E7 جدیدترین مدل از گوشی‌های نوکیا است که به تازگی و به‌طور رسمی وارد بازار ایران شده است. این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه‌نمایش 4 اینچ شیشه‌ای ضدخشClearBlack AMOLED برخوردار است که بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش را در میان دیگر گوشی‌های نوکیا دارد. چنین ویژگی‌هایی در صفحه‌نمایش باعث می‌شود رنگ‌ها زنده‌تر به نظر برسند و حتی در برابر تابش مستقیم نور خورشید هم به راحتی بتوان منوها و تصاویر را مشاهده کرد.
علاوه بر اینها، صفحه‌نمایش لمسی اریب نیز زاویه مطلوبی دارد که مشاهده را راحت‌تر می‌کند. اما فقط صفحه‌نمایش نیست که باعث متفاوت بودن این گوشی می‌شود؛ صفحه‌کلید QWERTY کشویی که به پهلو باز می‌شود نیز سهم عمده‌ای در متفاوت بودن این گوشی دارد. با وجود برخورداری از صفحه‌کلید کامل، نوکیا E7 ضخامت چندانی ندارد و تایپ کردن با این صفحه‌کلید باریک بسیار سریع و راحت است.
نوکیا E7 طراحی ارگونومیک دارد و به راحتی در دست جای می‌گیرد. در ساخت این گوشی از بهترین مواد استفاده شده و بدنه آن را آلومینیوم یونیزه پوشانده است. بنابراین، کیفیت ساخت آن طوری است که بدنه و حتی صفحه‌نمایش آن ضدخش است.
اما فناوری جدیدی که در نوکیا E7 به کار رفته، فناوری فوکوس کامل در دوربین 8 مگاپیکسلی‌اش است. این دوربین نسبت به دوربین‌هایی که فوکوس اتوماتیک یا ثابت دارند مزایای بیشتری دارد. به عنوان مثال کاربران می‌توانند بدون درنظر گرفتن شرایط نور و موقعیت سوژه به سادگی تصویر اشیایی که در فاصله 50 سانتی‌متر تا بی‌نهایت قرار دارند ثبت کنند و دیگر لازم نیست نگران خارج شدن از فوکوس باشند. سرعت ثبت تصاویر بالا است و در عملکرد فوکوس کامل کندی مشاهده نمی‌شود. هر چیزی از فاصله 50 سانتی‌متری تا بی‌نهایت که توسط دوربین می‌بینید، در فوکوس کامل نمایان می‌شوند. نام فوکوس کامل هم به همین خاطر است. دوربین‌های قبلی از عمق میدان کمتری نسبت به دوربین‌هایی که فوکوس کامل دارند، برخوردارند. دو اصل مهم در دوربین‌های فوکوس کامل نوکیا وجود دارد؛ اول اینکه طراحی لنز آنها خیلی پیچیده است. دوم اینکه پردازش تصویر و رنگ‌ها در آن واقعا مناسب است. نظیر چنین فوکوسی را در مدل‌های C7 و C6-01 نوکیا هم می‌توانیم ببینیم.
دسترسی آسان به ایمیل‌، ایجاد، ویرایش و اشتراک‌گذاری اسناد آفیس و نمایش فایل‌های PDF با Adobe Reader، ثبت تصاویر با وضوح بالا و ضبط ویدئو HD توسط دوربین 8 مگاپیکسل با فوکوس کامل و فلاش LED دوتایی، اتصال HDMI با فایل‌های پروژه، ویدئوها و تصاویر در صفحه‌نمایش‌های بزرگ، 16 گیگابایت حافظه داخلی و USB-On-The-Go برای اشتراک‌گذاری راحت‌تر فایل‌ها با اتصال یک USB به گوشی از دیگر قابلیت‌های این گوشی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد