دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

پیامهایی به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر | اس ام اس توپ

 پیامهایی به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر | اس ام اس توپ 

http://Nice-sms.blogsky.com/  

 

 

 

اهداف جمعیت هلال احمر


طبق آنچه در اساسنامه جمعیت هلال احمر به عنوان اهداف ذکر شده عبارتست از: تلاش برای تسکین آلام بشری، کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها. 

سازمان ارزشی 


جمعیت هلال احمر، سازمانی است ارزشی و انسانی که برای حفظِ حُرمت و کرامت انسانی فارغ از مرزبندیهای سیاسی و جغرافیایی، در خدمت به اقشار مختلف مردم هنگام نیازمندی ها می باشد. 

اولین اولویت 


عملیات امدادرسانی و نجات بعنوان اولین اولویت جمعیت هلال احمر در سطح بین المللی است و آموزش نیرو و آشنا ساختن آنها در تمامی لایه های اجتماع به عنوان ضرورتی کاری مطرح می باشد. 

عمل به جای حرف 


یکی از شعارهای محوری و اساسی جمعیت هلال احمر، عمل به جای حرف است. آنها با به خطرانداختن جان و هستی خود، برای نجات انسان در هر نقطه ای از جغرافیای عالم تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می ورزند. 

مأموریتهای جهانی 


حقوق بشر از جمله بنیادی ترین مسئله مطرح جامعه انسانی است و نشر و اشاعه حقوق انسانی، احترام و اعتنا به همه انسانها و پایبندی به رعایت اصول انسانی در زمره مأموریتهای صلیب سرخ جهانی و جمعیت هلال احمر است. 

صلح، پیام هلال احمر 


صلح، نماد نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است و جمعیت هلال احمر پیام آور این الگوی ارزشمند در عرصه بین المللی و گویای حقِ حیات قائل شدن برای هر ایده و عقیده ای است. 

آموزش پیشگیری 


جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیّت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد.  

وظایف عمده 


از مهمترین وظایف کلی و عمده ای که جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مکلّف به رعایت آن است چنین یاد کرده اند:

ارائه خدمات امدادی در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی، ارائه کمکهای اولیه در حوادث غیرمترقبه، ارسال کمک و اعزام عوامل امدادی و درمانی به سایر کشورها، کمک به امر توانبخشی و ارائه خدمات اجتماعی و تلاش در جهت دفاع از ارزشهای انسانی و رشد فرهنگی افراد جامعه و... 

فرشته نجات 


هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسانهای فداکار و ایثارگر می کوشد که صفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی باشد که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد