دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

با فردوسی ‌پور درگیر شدم که تراکتور را مطرح کنم! | اخبار جدید

با فردوسی ‌پور درگیر شدم که تراکتور را مطرح کنم! | اخبار جدید 

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

 

 

فراز کمالوند احساس می‌کند فصل موفقی را پشت سر گذاشته. همین که هنوز هم تیم او شانس کسب سهمیه آسیا را دارد، از نظر کمالوند یعنی موفقیت.
او سرمربی تیمی است که دومین سال حضورش را در لیگ برتر می‌گذراند. کمالوند می‌گوید تیم او هم می‌توانست مثل استیل‌آذین باشد که در دومین سال حضور در لیگ برتر، روزهای بحرانی را تجربه کند. اما بحران سقوط به خاطر هیاهوی او و حاشیه‌هایی که درست می‌کرده، سراغ تراکتورسازی نرفته. کمالوند حالا که تنها دو هفته به پایان فصل مانده اعتراف می‌کند که برای مطرح کردن تراکتورسازی و کشاندن تماشاگران به ورزشگاه، دست به خیلی کارها زده؛ کارهایی که به گفته خودش از مورینیو الگوبرداری شده‌اند. سرمربی تراکتورسازی در گفت‌وگوی خود با خبرآنلاین حرف‌هایی می‌زند که تا به حال نمونه آن‌ها را کمتر به زبان آورده.

*واقعا این را گفته‌ای که اگر در تراکتورسازی بمانی از این تیم فقط ده نفر را نگه می‌داری؟
حقیقت این است که در این سه بازی باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم. بچه‌ها اعتماد به نفسشان را از دست داده بودند و خودشان هم باورشان نمی‌شد که می‌توانیم سوم بشویم در لیگ. ما اگر صبا را می‌بردیم می‌شدیم 56 امتیازی و می‌چسبیدیم به ذوب‌آهن 57 امتیازی. خیلی هم جدی گفتم که اگر نتوانند خودشان را جمع کنند، اگر ماندگار شوم این کار را می‌کنم. به هر حال تیم ما باید بهتر از این نتیجه می‌گرفت. از نظر من این تیم باید سهمیه آسیا را می‌گرفت. البته اگر سهمیه نگیریم هم کار بزرگی کرده‌ایم.

*خب این شاید به مربی تیم برگردد که نتوانسته در این هفته‌ها خوب نتیجه بگیرد. ضمن این‌که کسب سهمیه آسیا هدف بزرگی است.
من قبول ندارم. مطمئن باشید حضور این مربی بود که نتیجه را عوض کرد. وگرنه ما نباید به صبا می‌باختیم. باخت به صبا تقصیر من نبود. من هم به خاطر همین اعتراض می‌کنم. من مجبورم که اعتراض کنم. باید یک فرقی باشد بین کسی که می‌نشیند یک گوشه و حرف نمی‌زند و کسی که می‌رود توی زمین.

*البته خودت همیشه توی زمین هستی.
این بار که نرفتم.


*فکر کنم کلا تا حالا دو بار نرفته‌ای وسط زمین. یک بار در همین بازی تراکتور و صبا و یک بار هم در مسباقه برق و راه‌آهن که فیروز کریمی آمد وسط زمین.
من همیشه این را گفته‌ام که در آن مسابقه فیروز کریمی آمد وسط زمین و باعث شد ما بازی را ببازیم. این بار هم همین اتفاق افتاد. البته من نمی‌روم وسط زمین. ممکن است کنار زمین شلوغ کنم ولی وسط زمین نمی‌روم. اگر قرار باشد هر کسی برود وسط زمین که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. این‌طوری وقتی یک تیم عقب می‌افتد یازده نفر از روی نیمکت می‌روند وسط زمین و روند مسابقه را قطع می‌کنند.

*یعنی باخت‌هایت را می‌اندازی گردن داور؟
نه این نیست. ولی نوع برخوردهایی که می‌شود باید به نوعی باشد که من بفهمم فرقی بین من که روی نیمکت نشسته‌ام با کسی که رفته وسط زمین هست.

*خودت هم قبول داری اگر تراکتورسازی سهمیه آسیا نگیرد موفق عمل نکرده‌ای؟
چه کسی اول فصل فکر می‌کرد ما به اینجا برسیم؟ یا اصلا چه کسی فکر می‌کرد ما در سال اول حضورمان در لیگ برتر هفتم بشویم. همین الان هم هنوز شانس این را داریم که سهمیه آسیا را بگیریم. ما کارمان را خوب انجام داده‌ایم ولی خودم دوست داشتم که سهمیه بگیریم. فکر کنم در قدم‌های آخر شل شدیم و من از این ناراحتم.


*یک بحثی در مورد خودت هست. این‌که یک بخشی از هیاهویی که اطراف تراکتورسازی وجود دارد به خاطر خود توست. یعنی با سر و صداهایت حاشیه‌ها را کشانده‌ای اطراف تراکتورسازی.
حالا که لیگ تمام شده این اعتراف را می‌کنم. بله. من استراتژی‌ام این بود که با این کار اسم تراکتورسازی را بیندازم سر زبان‌ها. ما یک خلا هشت ساله در حضور در لیگ برتر داشتیم که تراکتورسازی را عقب انداخته بود. ما اگر روند عادی داشتیم مثل شاهین بوشهر یا استیل‌آذین می‌شدیم. ولی ما الان کجا هستیم و آن‌ها کجا. اگر می‌خواستیم طبق روال پیش برویم باید ده سال وقت می‌گذاشتیم. من با این کار راه میان‌بر را انخاب کردم. یک طوری شد که حتی مردم هم باورشان شد می‌توانند سهمیه آسیا بگیرند. الان تراکتورسازی شده یک قطب مثل استقلال و پرسپولیس.


*البته این کار تبعات زیادی هم داشت.
اشکال ندارد. من در بعد روانی خوب کار کردم. خودم بیشتر از همه سختی کشیدم. بازی کردم و توانستم موفق باشم.


*ولی الان خیلی‌ها می‌گویند مثل مورینیو، فوتبال کثیف را انتخاب کرده‌ای.
اتفاقا من مورینیو را به عنوان الگو انتخاب کردم. منطق فوتبال نمی‌گفت که اینتر قهرمان اروپا شود. ولی مورینیو توانست با کارهایش لرزه به پیکر حریفان بیندازد. این همه سال چرا زیاد تماشاگر برای تراکتورسازی نمی‌آمد؟ ولی الان همه می‌آیند. برای این است که ما در بعد بیرون زمین موفق بودیم. البته این را هم بگویم که هر کاری کردم برای تراکتورسازی کردم.

*ولی خیلی کارهایی که کرده‌ای کارهای خوبی نبوده.
اگر می‌خواستم مثل حرفی که می‌زنی باشیم باید ده سال زمان می‌گذاشتیم و مثل سپاهان عمل می‌کردیم. ولی خب چه کسی می‌دانست در این ده سال تیم می‌توانست این‌طوری بماند یا نه؟ ما برای رسیدن به موفقیت نزدیک‌ترین مسیر را آمدیم. حالا هم تراکتورسازی در شرایطی است که هر کسی بیاید به این تیم، باید این مسیر را ادامه دهد. الان برای بازی‌های تراکتورسازی 100 هزار هوادار می‌آید که همه آن‌ها موفقیت می‌خواهند.


*درگیری با عادل فردوسی‌پور هم جزو کارهایی بوده که می‌خواستی تراکتور را مطرح کنی؟
من با عادل همکار بودم و خود عادل می‌داند من چقدر دوستش دارم. ولی خب چالش‌های من و عادل، چالش‌های فوتبالی بود. من نمی‌خواستم بگویم برنامه او حذف شود و اصلا به کل نباشد. این هم بخشی از کارهای من بود. همه جای دنیا آدم‌های فوتبال با رسانه‌ها درگیر می‌شوند. چیز عجیبی نیست. بله، من یک جاهایی تند رفتم. شاید یک حرف‌هایی زدم که جو را به هم زد و بازی را به هم ریخت. ولی باز هم می‌گویم این کارها را به خاطر تراکتورسازی و موفقیت این تیم کردم. به نظرم یک مربی باید قبل از مربیگری، هنرپیشه خوبی باشد. من هم نقشم را خوب بازی کردم که حاصل آن یک تیم خوب در فوتبال ایران است. قبل از این اگر به خیلی‌ها می‌گفتی بیا تراکتورسازی بازی کن ناز می‌کردند ولی الان همه دوست دارند در این تیم بازی کنند. ما کلی ترفند زدیم تا مردم بیایند و این تیم را تشویق کنند و تیم به این سطح از محبوبیت برسد. خوشحالم که راهکارهایمان درست بوده.

*الان از تراکتورسازی رفتنی شدی؟
یک سری شایعه‌کرده‌اند که چون نمی‌تواند این روند موفقیت را ادامه دهد می‌خواهد فرار کند. ولی من تا روزی که از اینجا بیرونم نکنند می‌مانم. چون می‌خواهم فصل بعد تیمی در حد قهرمانی لیگ برتر داشته باشم. حالا اگر تیمم در حد خود قهرمانی هم نبود، حداقل در مثلث یا مربع قهرمانی، یکی از اضلاع باشد. الان تراکتورسازی برای لیگ برتر یک نعمتی شده. چون با هر تیمی که بازی دارد، طرفداران آن تیم دو برابر می‌شوند. به این دلیل که طرفداران تراکتور زیاد هستند، طرفداران آن تیم هم بیشتر به ورزشگاه می‌آیند که نشان دهند تیمشان پرطرفدار است.


*بعضی‌ها می‌گویند آخر فصل یک نفر دیگر جایت را می‌گیرد.
نظر باشگاه است. دروغ نمی‌گویم. من هم پیشنهادهایی دارم. ولی اگر باشگاه نخواهد، نمی‌روم.


*اگر از تراکتورسازی بروی، از تبریز هم می‌روی؟
من تا آخر عمرم در تبریز می‌مانم. زندگی‌ام اینجاست. اینجا زن گرفته‌ام. مردم اینجا دوستم دارند و من هم می‌مانم. کجا بروم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد