دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

پیامک لاو و عاشقانه و دلبری | اس ام اس لیلی و مجنون جدید ۱۳۹۰

پیامک لاو و عاشقانه و دلبری | اس ام اس لیلی و مجنون جدید ۱۳۹۰ 

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

 

 

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم

هر کس هم که می آید مسافر است می شکند

.هم نمازش را، هم دلم را و می رود

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

بی همگان بسر شود

بی تو اصن بحثشو نکن!

 

  ************ Nice-Sms.iR ************* 

 

بهار....

و این همه دلتنگی؟!

نه ،

شاید فرشته ای

فصلها را به اشتباه

ورق زده باشد

 

  ************ Nice-Sms.iR ************* 

 

از کدام سو دورم می زنی؟

می خواهم از همان سو دورت بگردم

 

  ************ Nice-Sms.iR ************* 

 

کمی گیجم کمی منگم عجیب است

پریده بی جهت رنگم عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش

برایت باز دلتنگم عجیب است

 

  ************ Nice-Sms.iR ************* 

 

تـو راحت بـخواب من مـشق گریه هایـم هـنوز مـانده

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

گلبرگ به نرمی چو بر و دوش تو نیست

مهتاب به جلوه چون بنا گوش تو نیست

پیمانه به تاثیر لب نوش تو نیست

آتشکده را گرمی آغوش تو نیست

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

من را تو ببخش چشم من کور!

دستم برود به زیر ساطور!

تقصیر دلم نبود دزدی

چشم تو سیاه بود و مغرور

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

شکر خدا نشد که عاشقت شوم

تقدیر این نبود که من لایقت شوم

یاد توا کنار دلم چال کرده ام

تا بیخیال تو و هق هق ات شوم

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

بسیار نمی خواهم

تنها کمی

برای چشم به هم زدنی

دستت را به من بده

تا دلت را در آغوش گیرم

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

کلمه ای نیست

هیچ

میان «من و تو»

این «واو» حرف بی ربطی است

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

مهر تو در ساحل روحم وزید

چشم تو در گنجۀ عشقم خزید

با تو وفا کردم و لبخند تو

مار شد و کفتر جانم گزید

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

هنوز هم دلم تنگ می شود

برای محض حرف زدنت

و برای تکیه کلامهایت

که نمی دانستی

فقط کلام تو نبود

من هم به آنها تکیه داده بودم

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر

با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر

تکرار شو حوالی دستان خسته ام

شاید مرا رقم بزنی عاشقانه تر

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

دلم را که مرور میکنم

تمام آن از آن توست

فقط نقطه ای از آن خودم....

روی آن نقطه هم

میخ میکوبم

و قاب عکس تو را می اویزم

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

نگاه تو معجزه است،

سِحر غم به معجزت خراب می شود،

تا عصای دیده بر من افکنی،

خشک، نیل چشم من ز آب می شود

 

  ************ Nice-Sms.iR ************* 

 

دیرگاهیست

بالهایمان را آویخته ایم به جالباسی

عادت کرده ایم به زمین

زمین جای گرم و نرمیست

چه خیال اگر چشمهایمان را خواب

چه خیال اگر دلهایمان را آب برده است

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

تو دوست داشتنی هستی

اما

دوست ِ داشتنی نیستی

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

 

یک سوزن از ابروی تو

با یک نخ از گیسوی تو

آرام می دوزد به هم

چشم مرا با روی تو

 

  ************ Nice-Sms.iR ************* 

 

عاشقانه تر از این نیست

که در واپسین لحظات باورم

از بودن تو

باور نکنم

که رفته ای

 

 

برچسب ها : اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای اردیبهشت، متن اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای اردیبهشت، جملات اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای اردیبهشت، شعر اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای اردیبهشت، اس ام اس دسته اول عاشقانه اردیبهشت،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد