دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد ماه ۹۰ | پیامک دلبرانه و میمیرم برات

اس ام اس جدید عاشقانه خرداد ماه ۹۰ | پیامک دلبرانه و میمیرم برات 

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

 

 

یادت نرود که یاد تو در یاد است / آبادی دل برای تو آباد است

از یاد نبر دل حقیرم ای دوست / در این دل من همیشه یادت یاد است . . .

 

************ Nice-Sms.iR *************

یک گوشه نشسته ام پر از تشویشم / نقاشی چشمان تو هم در پیشم

زیباتر از آنی که تصور بکنم / من جز تو به هیچکس نمی اندیشم . . .

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم

به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

صبوری می کنم تا مه برآید / صبوری می کنم تا شب سرآید

صبوری می کنم تا زندگانی / مرا بگذارد و مرگ از در آید . . .

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

من از بچگی باید کارگردان می شدم

زیرا هرکسی به من میرسد بازیگر است . . .

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

آمد اما در نگاهش آن نوازش ها نبود

چشم خواب آلوده اش را مستی و رویا نبود

لب همان لب بود اما بوسه اش گرمی نداشت

دل همان دل بود اما مست و بی پروا نبود . . .

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

مکن مستم که هوشیار تو هستم / مکن خوابم که بیدار تو هستم

میان خواب و بیداری جهانی است / مکن ترکم که غمخوار تو هستم . . .
  

 ارسال اس ام اس درخواستی به موبایل شما برای اولین بار در ایران از نایس اس ام اس شما فقط شماره موبایل و نوع اس ام اس رو از طریق نظرات ارسال کنید تا اس ام اس در اسرع وقت ارسال شود با تشکر مدیر سایت نایس اس ام اس : علی دهقانی برای قدر دانی از شما کاربران گرامی طرح رو اجرا کردیم . امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره اس ام اس حداکثر تا ۱۲ ساعت ارسال میشود . 

  

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●● 

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

بی روی او به دنیا ، یک ذره نیست میلی

از وقت رفتن او ، خیلی گذشته ، خیــــلی

دلتنگم و پریشان ، با یک امید کم رنگ:

شاید برای من هم ، دلتنگ مانده لیلی

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

کسی که تا دیروز میگفت بدون تو نمیتونم نفس بکشم

امروز تو آغوش دیگری نفس نفس میزنه . . .

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

انقدر میگفت دورت بگردم و دورم میگشت

که یکدفعه به خودم اومدم و دیدم دورم زده رفته . . . !

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

ای اشک دوباره در دلم درد شدی

تا بر دیده ی من رسیدی و سرد شدی

از کودکی ام هر آنزمان خواستمت

گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

تو هم ای خوب من ! این نکته به تکرار بگو

این دلاویزترین شعر جهان را همه وقت

نه به یکبار و به ده بار، که صد بار بگو

« دوستم داری » را از من بسیار بپرس

دوستت دارم را با من بسیار بگو

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

بیا با من دلم تنهاترین است / نگاهت در دلم شور آفرین است

مرا در شعله ی عشقت بسوزان / که رسم دوستداریها همین است . . .

  

************ Nice-Sms.iR ************* 

در جنگ دوستی من و تو ، قاتل و مقتول محبوب یکدیگرند . . .

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

می سپارم به نسیم ، بوسه از جنس بلور / دل من تنگ تو باز ، باد در حال عبور

بوی چشمان تو را میرساند به مشام / می دهد آرامش ، به دل نا آرام . . .

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

درون سینه دریا گشته ای تو / در این ویرانه پیدا گشته ای تو

تو را نامی بغیر از دل ندادند / برای من معما گشته ای تو . . .

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

تو راحت بخواب ، من مشق گریه هایم هنوز مانده . . . !

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

میباری ای باران و میشویی زمین را / اما نمیشویی دل اندوهگین را

سنگین ترینی بی شک اما اندکی نیز / تسکین نخواهی داد این غمگین ترین را . . .

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

من از زمانه که دست تو داد تقدیرم / هنوزم که هنوز است سخت دلگیرم

تو رفته ای و من اندر هجوم خاطره ها / چو قاب عکس قدیمی اسیر تصویرم . . .

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

می روم شاید فراموشت کنم / با فراموشی هم آغوشت کنم

می روم از رفتنم دل شاد باش / از عذاب دیدنم آزاد باش . . .
 

 

برچسب ها : golchine sms asheghane payamake asheghane payamake bahaman payamake eshgholane payamake ordibehesht 90 radsms.com sms asheghane sms asheghane khordad 90 sms asheghi sms bahman mah 90 sms for love sms jadid sms khordad 90 sms love sms new sms ziba sms برای دوست sms جدید عاشقانه sms خرداد90 sms عاشقانه sms مخصوص دوست اس ام اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس جدید عاشقانه خرداد ماه 90 اس ام اس خرداد اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوری اس ام اس زیبا اس ام اس زیبای عاشقانه خرداد اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید آخر خرداد ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای امروز اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای خرداد ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و داغ خرداد ماه اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول اس ام اس عاشقانه خرداد ماه اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 90 اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی 90 اس ام اس عاشقی خرداد90 اس ام اس عاشقی و تنهایی اس ام اس عشقولانه اس ام اس قهر اس ام اس لاو اس ام اس های عاشقانه ، دوبیتی عاشقانه خرداد 90 اس ام اس های عاشقانه جدید خرداد ماه 90 اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای خرداد ماه 90 اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب برای شما اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب نیمه اول آبان ماه 89 اس ام اس های عاشقانه خرداد ماه 90 اس ام اس های عاشقانه و احساسی ناب و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و پیامک عاشقانه خرداد ماه 90 اس ام اس پند آموز اس ام اس کم یاب باحالترین اس ام اس بروزترین اس ام اس بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید بهترین اس ام اس های عشقولانه تک داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس راد sms راد اس ام اس سری اس ام اس ها سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 90 مرکز اس ام اس ایران مسیج جدید مسیج خرداد ماه مسیج خیلی جدید نایاب و دسته اول امروز پیامک امروز پیامک امروز عاشقانه پیامک برای معشوق پیامک زیبای عاشقانه پیامک عاشقانه

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرام دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.abipic.com

با سلام
گروه گرافیست آبی گرافیک تمایل به تبادل لینک با وبسایت شما دارد در صورت تمایل به تبادل لینک میتوانید با مراجعه با وب سایت ما با آدرس:
http://www.abipic.com
تمایل خود را جهت تبادل لبنک با ما اعلام کنید .
با تشکر از همکاری شما
مدیر گروه آبی گرافیک
برای ارتباط در یکی از پست ها کامنت بگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد