دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس انگلیسی با حال همراه با ترجمه | English SMs & Jok 2012

اس ام اس انگلیسی با حال همراه با ترجمه | English SMs & Jok 2012 

http://Nice-sms.blogsky.com/  

 

 

 

این اس ام اس های انگلیسی رو بخونین بعد نظر بدین اگه جالب بودن بگین تا بیشتر براتون بزارم...


If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!

But I'm only a cartoonist! 

اس ام اس سرکاری جدید

اگه من یه هنرمند بودم....
تو تصویر من بودی...

اگه یه شاعر بودم...
تو الهام دهنده من بودی.
اگه من یه نویسنده بودم تو داستان من بودی!!
.

.

(متاسفم) من فقط یه نقاش شخصیت های کارتونی هستم!!!

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

Boy: I am not rich like rohit, I don't even have a bid car like rohit. But I really love you!
Girl: I love you too, but tell me more about rohit.. 

جک باحال

پسر : من به اندازه روهیت ثروتمند نیستم من ماشینی شبیه ماشین روهیت ندارم.
اما من واقعا عاشقت هستم!!!
دختر : من هم عاشقت هستم ، اما بیشتر درباره روهیت بگو!!!

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

Dream makes everything possible, Hope makes everything work, Luv makes everything beautiful, Smile makes all the above... So always Brush ur Teeth 

اس ام اس سرکاری:

در رویاها هرچیزی امکان پذیر است. امیدواری باعث شروع هر کاری می شود.
عشق همه چیز را زیبا می کند، و یه لبخند کار همه ی آنها را انجام می دهد
.
.
.
پس همیشه دندوناتو مسواک بزن.

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

Do u know similarity between Dinosaurs and Decent Girls
Both don't exist.

جک باحال

میدونی شباهت دایناسور و دختر نجیب چیه ؟
نسل هردوشون منقرض شده!!! 

 

 

نظر یادتون نره دوستان گلم

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.abipic.com

با نام درخواستی لینک شدید مارا با نام آبی گرافیک لینک کنید با سپاس.
http://www.abipic.com

farhad پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

عالیییییییییییییه.بیشتر بذارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد