دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس سرکاری خرداد 90 | پیامک خفن و خنده دار و جدید جدید

 اس ام اس سرکاری خرداد 90 | پیامک خفن و خنده دار و جدید جدید

WwW.Nice-SMS.iR  

 

 

 

از این که این موقع مزاحم میشم معذرت میخوام. یه سوال خیلی مهم می خواستم بدونم ایا هواپیما بوق داره؟؟

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

عشق چیست ؟ عشق یعنی زندگی را باختن / چند سالی را بی دلیل با هر الاغی ساختن.

فرستنده : 6867***0937

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

به جون خودم دنبالش نرو هیچی تهش نیست ، به جون خودم راست میگم.
.
.
نرو چیزی تهش نیست.
.
.
اعتیاد رو میگم.

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

ویز .. وییز .... ویززززز ... وییییزززز

تــــــــق

..

این مگسه نمیخواست تو بخوابی من کشتمش ... شب بخیر.

فرستنده : 8909***0939

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

می دونی چقدر دوستت دارم؟
به اندازه تمام موهای سرت ضرب در تعداد نفس هایی که تا آخر عمر می کشی ، ضربدر تمام ستاره های آسمون ضربدر صفر.

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

یه هدیه واست دارم برو پایین
.
.
.
.
شستت حال اومد؟؟!!

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

فرستنده : دانش از تهران

این منم : a

این تویی : A

.

.

گرفتی مطلبو؟؟!! بابا میگم کوچیکتیم!

فرستنده : 9367***0938
 

●.●●..●● بقیه ی در ادامه ی مطلب ●.●●..●● 

نظر یادتون نره دوستان گلم 

 

اتل متل سرسبزی بوست کنم بلرزی ، اتل متل آبنمک جگرمنی بانمک.

فرستنده : 9693***0938

 

************ Nice-Sms.iR *************  

اگه دنبال یه آدم بیکاری بیا پایین.
.
.
.
توکه خودت انگار بیکار تر از منی که میای پایین!!!

فرستنده : دانش از تهران

 

************ Nice-Sms.iR *************  

سلام. یادم باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که به یادم بیاری دیگه این وقت شب با اس ام اس کسی رو سرکار نذارم!!!

فرستنده : دانش از تهران

نظرات 1 + ارسال نظر
ashkan جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ http://clubsms.ir

سلام دوست عزیز
قصد تبادل لینک با شما رادایم
اگر موافق بودید من را با نام کاملترین مرجع اس ام اس ایران لینک کرده و به من اطلاع دهید تا لینک شما در2آدرس سایت قرار گیرد
CLUBSMS.IR
SMSCLOOB.TK

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد