دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس سرکاری و عاشقانه جدید ۱۳۹۰

اس ام اس سرکاری و عاشقانه جدید ۱۳۹۰ 

www.Nice-Sms.iR  

 

تو تا ابد در قلب من مهمانی / با چهره ی نازت در خاطرم میمانی
مگر میشود قلب من بی تو باشد؟ / خدا کند که این دروغ راست باشد...
 
************ Nice-SMS.IR ************* 

 
ای رفیـق باوفا هر شـب دعایت میکـنم
گر ندارم زانتیا ، فرغون به نامت میکنم
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
وقتی عزرائیل به من گفت نوبت توست که بمیری، فهمیدم این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست!
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
قربون دل پاکت برم که مثل یخچال فقیرا هیچی توش نیست…
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
دوست عزیز! به علت مشغله زیاد از سرکار گذاشتن شما معذورم!
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد .
خروج امکان پذیر نمیباشد !
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
به غضنفر میگن تا حالا جبهه رفتی ؟ میگه آره تازه یه بار هم شهید شدم !
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
خواستم زیبا گلی را زینت خاطر کنم
دیدم اندر خاطرم جز تو گلی زیبا نبود
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
یه دل دارم کبابته
هر جا باشی به یادته
اگر چه بی خیالمی
ولی دلم خرابته
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
گلهای‎ بهشت‎ سایبانت
یک‎ دسته‎ ستاره‎ ارمغانت
یک‎ باغ‎ پر از گلهای‎ نرگس
تقدیم‎ به‎ قلب‎ مهربانت‎. 

 

برچسب ها: اس ام اس و جک جدید، اس ام اس و جوک جدید، اس ام اس پیامک عاشقانه مهر 89، جک جدید، اس ام اس سرکاری باحال و جدید مهر 89، مهر 89، اس ام اس 89، آف سرکاری، آف جدید و عاشقانه 89، اس ام اس لاو مهر 89، اس ام اس دوست داشتن، اس امک اس زیبا و جدید، اس ام اس سرکاری و ضدحال مهر 89، اس جدید، sms asheghane mehre 89، sms، sms jadid، sms love،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد