دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس ضدحال و سرکاری جدید خرداد ۹۰ sms sarekari با حال و خفن

اس ام اس ضدحال و سرکاری جدید خرداد ۹۰ sms sarekari با حال و خفن 

www.Nice-Sms.iR 

 

عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست
 من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست !
 
 ************ Nice-SMS.IR *************

 دلم میخواد تو رو بو کنم.
.
.
 میخوام ببینم اصلا از انسانیت بویی بردی؟
 

 ************ Nice-SMS.IR *************

زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟
غضنفر : ببخشید عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!
 

 ************ Nice-SMS.IR *************

کاش بیماریم مسری بود
"درد عشقی کشیده ام که مپرس"
 
 ************ Nice-SMS.IR *************

تقلب چیست ؟
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو
 

************ Nice-SMS.IR *************


موردی برای نمایش نیست.
.
.
.
.
مشترک گرامی این اس ام اس حذف شد
 ظاهرا فرستند قصد سرکار گذاشتن شما را داشته
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
سلام خوبی؟ یه کار تو مرغداری برات پیدا کردم
کار سختی نیست فقط وقتی مرغها رو سر میبرن باید جوجه ها رو دلداری بدی!
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
من شمع بودم و سوختم ، ولی تو پروانه بودی
تا جیز شدی فلنگو بستی !
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
تو را چون بادبادک دوست دارم / مثال پول قلک دوست دارم
تو گفتی بچه ای ،  باشد ، ولی من / تورا قد لواشک دوست دارم . . . !
 
  

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

 

 
مرا اینگونه باور کن :
کمی خسته  کمی تنها
کمی از یاد رفته  ٬کمی مغرور
کمی بی کس ٬ کمی گستاخ
کمی سر خوش
کمی….. کمی باور کردنم سخته !!؟؟
 
 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

قرار بود عاشق کسی باشم که وعده هایش تو خالی نباشند اما تو چی؟
.
.
.
وعده باد، مفت و زیاد، حرف های بد،  مخ منو زد، موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واه واه واه
 
 ************ Nice-SMS.IR *************
 
مفت خور عوضی از حلقومت در میارم ازت شکایت میکنم

.
.
.
دلمو دزدیدی چرا پس نمیدی؟
 
 ************ Nice-SMS.IR *************
 
از دیوان یک پدر سوخته:
.
.
.
ماتیم ودوچشم خود به در دوخته ایم
در آتش زندگی خود سوخته ایم
خود سوخته ایم وبس مصیبت اینکه
بابای پسرهای پدر سوخته ایم.
 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

عاقل مباش تا غم دیگران خوری / دیوانه باش تا غمت دیگران خورند
 
 ************ Nice-SMS.IR ************* 
 
شعار کنتـــرل جمــعیت جدید
فرزند کمتر، همسر بیشتر!
 
 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

 جانان به بوسه ای مرا یاد بکن
این بندۀ بوس ندیده را شاد بکن
قبل از بوسه برای محکم کاری
درخواست آمبولانس و امداد بکن
 
 ************ Nice-SMS.IR ************* 

 

الا ای آنکه اس ام اس نمیدی ......پیامک مرا پاسخ نمیدی
الهی شوهر ایدزی بگیری.... بفهمی که داری از ایدز میمیری
الهی کوربشی چشمات نبینه.... بمیری، گم بشی، حقت همینه
 

  

برچسب ها : اس ام اس جدید اس ام اس سرکاری جدید خرداد 89 اس ام اس پیامک مسیج ضدحال خرداد اس ام اس خنده دار جدید خرداد پیامک + مسیج + آف + اس ام اس + ضدحال + سرکاری + جدید + خرداد + 89 + 2010 sms zede hal khordad 89 sms khande dar 89 ،اس ام اس ضد حال 90، اس ام اس خفن، اس ام اس با حال، sms sarekari 90، sms سرکاری، اس ام اس جدید، نایس اس ام اس، اس ام اس باحال، اس ام اس عشقولانه، اس ام اس، اس ام اس سرکاری، اس ام اس عاشقانه، اس ام اس خنده دار، اس ام اس س، اس ام اس جدید عاشقانه، اس ام اس روز، اس ام اس عاشقانه جدید، اس ام اس جدید، اس ام اس های جدید، عکس، اس ام اس ضد حال، اس ام اس سرکاری جدید، اس ام اس عشقولانه جدید، اس ام اس ولنتاین، اس ام اس تولد، ارسال اس ام اس، اس ام اس فلسفی جدید، ارسال اس ام اس رایگان، اس ام اس نوروز، جک و اس ام اس جدید، اس ام اس سال نو، اس ام اس باحال جدید، اس ام اس های عاشقانه، اس ام اس های با حال، اس ام اس نوروز 90، اس ام اس قشنگ جدید، اس ام اس رایگان، سایت اس ام اس، جدید ترین اس ام اس، نرم افزار اس ام اس، اس ام اس عید نوروز، اس ام اس عارفانه، اس ام اس زیب، اس ام اس عید، اس ام اس چهارشنبه سوری، اس ام اس قشنگ، پنل اس ام اس، اس ام اس سال جدید، بانک اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد