دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس غمگین و دل شکسته باحال , پیامک جدید 2011 , sms ghamgin

اس ام اس غمگین و دل شکسته باحال , پیامک جدید 2011 , sms ghamgin 

www.Nice-Sms.iR 

 

امشب  شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم . . .

************ Nice-SMS.IR ************* 


دلم با عشق تو عاشق ترین شدتمام لحظه هایم بهترین شد. ولی بی مهریت کار دلم ساخت . دل تنهای من تنها ترین شد

************ Nice-SMS.IR ************* 


دوباره فال حافظ و دوباره توی فالمی / همیشه در خیالتم اگرچه بی خیالمی .

************ Nice-SMS.IR ************* 


در زمانی که وفا قصه برف در تابستان و صداقت گل ناپیداییست به که باید گفت ، با تو خوشبخت ترین انسانم ؟

 

************ Nice-SMS.IR *************


شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن / از کنارت رفته ام ولی فراموشم نکن

************ Nice-SMS.IR *************


عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری * دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری * من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم * شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

************ Nice-SMS.IR ************* 


چترم باز باشد یا بسته فرقی نمیکند بی تو آسمان دلم همیشه ابریست.

************ Nice-SMS.IR ************* 


بزرگی را گفتند زندگی چند بخش است ؟

گفت:دو بخش. کودکی و پیری

گفتند پس جوانی چه شد؟

گفت: با عشق ساخت / با بی وفایی سوخت / با جدایی مرد.

************ Nice-SMS.IR *************


در وفا هیچ کس استاد نیست اما در بی وفایی همه استادن، چطوری استاد؟!

************ Nice-SMS.IR *************


سکوتم را به باران هدیه کردم / تمام روزها را گریه کردم / نبودی در فراق شانه هایت به هر خاکی رسیدم تکیه کردم...

************ Nice-SMS.IR *************


خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من.............ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت

 

 

 

برچسب ها : پیامک 90, اس ام اس جدید, اس امس توپ, اس امس, اس با حال, اس با خال, اس ام اس جدایی, sms jodayi, sms tanhayi, sms tanhaei, اس ام اس غمگین, اس ام اس تنهایی, اس ام اس های جدید عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس, اس ام اس باحال, اس ام اس سرکاری, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس جدید عاشقانه, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس غمگین عاشقانه, اس ام اس های عاشقانه, اس ام اس خنده دار, اس ام اس های جدید, اس ام اس روز, اس ام اس جدید, اس ام اس های جدایی, tanhai sms, اس ام اس جدید 89, اس ام اس سرکاری جدید, اس ام اس عشقولانه جدید, اس ام اس تولد, اس ام اس جوک جدید, اس ام اس ولنتاین, ارسال اس ام اس, ارسال اس ام اس رایگان, اس ام اس نوروز, جک و اس ام اس جدید, اس ام اس های غمگین, اس ام اس نوروز 90, اس ام اس خفن, اس ام اس سال نو, اس ام اس رایگان, اس ام اس جدید ولنتاین, سایت اس ام اس, پنل اس ام اس, نرم افزار اس ام اس, اس ام اس سال جدید, اس ام اس عارفانه, اس ام اس زیب, بانک اس ام اس, اس ام اس های جدایی, اس ام اس عید نوروز, اس ام اس قشنگ, اس ام اس عید, اس ام اس چهارشنبه سوری, اس ام اس تبلیغاتی, ارسال اس ام اس رایگان, اس ام اس بی ادبی, اس ام اس نوروزی, اس ام اس جالب, اس ام اس دلتنگی, mms, برنامه اس ام اس, جوک جدید, sms عاشقانه, پیامک, اس ام اس سال 90, ارسال اس ام اس تبلیغاتی, جدیدترین اس ام اس, جوک ترکی, اس ام اس فارسی, ارسال اس ام اس انبوه, دانلود کتاب اس ام اس, ارسال رایگان اس ام اس, اس ام اس نوروز90, سایت ارسال اس ام اس, ارسال اس ام اس گروهی, اس ام اس عاشقانه جدایی, اس ام اس های تنهایی, اس باحال, سامانه اس ام اس, ارسال اس ام اس مجانی, اس ام اس جدید غمگین, اس ام اس روانشناسی, فرستادن اس ام اس رایگان, اس ام اس انبوه, ارسال اس ام اس ناشناس, دستگاه ارسال اس ام اس, اس ام اس اینترنتی, فرستادن اس ام اس, غمگین ترین اس ام اس, دانلود کتاب اس ام اس, برنامه ارسال اس ام اس, پنل ارسال اس ام اس, ایران اس ام اس, ام اس ای, ارسال اس ام اس اینترنتی, برنامه اس ام اس فارسی, اس ام اس جاوا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد