دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس شکسته دل | پیامک دلشکسته جدید و با حال 90

اس ام اس شکسته دل | پیامک دلشکسته جدید و با حال 90 

Www.Nice-sms.iR  

 

قفس داران سکوتم را شکستند / دل دائم صبورم را شکستند / به جرم پابه پای عشق رفتن / پروبال عبورم را شکستند / مرا از خلوتم بیرون کشیدند/ چه بی پروا حضورم را شکستند / تمنا در نگاهم موج میزد / ولی رویای دورم را شکستند.

فرستنده : 6348***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

عشق چیست که همه از آن میگویند؟
ع : عبرت زندگی
ش : شلاق زمانه
ق : قصاص روزگار
اما افسوس و صدافسوس که شلاق زمانه را خوردم ، قصاص روزگار را کشیدم! اما عبرت نگرفتم.
فرستنده : 8424***0939

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

تنها شادی زندگیم این است که هیچکس نمیداند تا چه حد غمگینم...

فرستنده : زی زی


*********** Nice-SMS.IR ************* 

اینجا که دنیا اسمشه ، غربت نشینی رسمشه ، دنیا یه روز خودکشیه ، یه روز پر از دلخوشیه ، اما برای ما فقط یه تابلوی نقاشیه.

فرستنده : رها

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

گفتی که دگر درتو چنان حوصله ای نیست / گفتم که مرا دوست نداری گله ای نیست / رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت / بگذار که بسوزد دل ما مسئله ای نیست.

فرستنده : 0511***0919

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

وقتی از فکرغزلهایت دلم آتش گرفت،باورم کردی ولیکن باورت آتش گرفت،درد من را باقفس گفتی،صدایت دود شد،مرغ عشقت سوخت،بال کفترت آتش گرفت،خیس باران آمدی،سرما سیاهت کرده بود،آنقدر بوسیدمت تاپیکرت آتش گرفت،گفته بودم من لبالب آتشم پروانه جان،پس چرا پروا نکردی تاپرت آتش گرفت

فرستنده : 4813***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

گاهی مثل باران باید بارید ، زندگی بخشید ،طراوت داد


.

.

.

.

.

.

.

و رفت …………

فرستنده : 5002***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

هر کسی از راهی رسید بی دریغ تکه ای از قلب ما کند و پرید.
فرستنده : 7979***0938

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

رفتی ... بی آنکه مرا به خدا بسپاری ... نمی دانم خدا را از یاد برده بودی یا مرا؟
فرستنده : دانش از تهران

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

گفتی مسافری و من ساده ام که سالهاست نماز دلم را شکسته میخوانم...
فرستنده : دلشکسته عیسی نجمی

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

فریادها مرده اند ، سکوت جاریست ، تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است. ماکه خدا نیستیم پس چرا از همه تنهاترینیم؟
فرستنده : 6989***0936

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

تابستان که میشود دلم شور میزند ... نکند طعم گیلاسهای بازار ، مرا از خاطرت ببرد!
فرستنده : الهه

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

وقتی می آمدی حیاط پر می شد از عطر ترنج حالا تو رفته ای… و فقط رنج مانده است.

فرستنده : 4236***0936

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد .. من که نه سنگ بودم نه کوه ... آخه چرا تنها شدم.

فرستنده : محسن 19 ساله از رفسنجان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد