دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

روح‌الله داداشی: هر وقت مادری را در خیابان می‌بینم یاد مادرم

روح‌الله داداشی: هر وقت مادری را در خیابان می‌بینم یاد مرحوم مادرم می‌افتم 

Www.Nice-sms.iR 

  

 روح‌الله داداشی: هر وقت مادری را در خیابان می‌بینم یاد مرحوم مادرم می‌افتم/ خیلی‌ها قهرمانند اما پهلوان نیستند/ قوی‌ترین مرد جهان کسی است که نان حلال به خانه‌اش ببرد!

 

 

با اینکه مصاحبه شادروان دادشی در صندلی داغ چند وقت قبل روی آنتن رفته بود اما مصاحبه با حال و هوایی که این روزها اهالی ورزش دارند برای ما زنده است و باور کنید تکرار چندین باره آن نیز می تواند خیلی ها را تحت تاثیر قرار دهد.

پهلوان مرحوم روح‌الله داداشی هنگامی که رفت، نه مادری داشت که برایش مادرانه اشک بریزد و نه پدری.....  او مظلومانه غزل جدایی سر داد و رفت و چون او فوتبالی نبود اهالی رسانه و ورزش زیاد به حرف های او اهمیت نمی دادیم اما او بسیار بیشتر از برخی اهالی فوتبال به خاطر پرچم کشورمان تلاش  میکرد و حرص و جوش می خورد.

شادروان داداشی ورزشکار قهرمان کشورمان که متاسفانه با قمه‌کشی و حمله سه جوان نادان جان به جان آفرین تسلیم کرد حدود یک ماه قبل میهمان برنامه صندلی داغ بود که این برنامه روز گذشته نیز از شبکه دوم سیما باز پخش شد. ما که هنگام تماشای این برنامه نتوانستیم بغض‌مان را کنترل کنیم. شما اگر این برنامه را ندیده‌اید، حتما چکیده حرف‌های این ورزشکار محجوب را بخوانید که اکنون به دیار باقی سفر کرده و روحش از قید و بند این دنیای فانی آزاد است . 

 


 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

 

از نظر من قوی‌ترین مرد جهان کسی است که به خانواده‌اش نان حلال بدهد.

* از بچگی ورزشکاران پرورش‌اندام را دوست داشتم و حتی گاهی عکس 4×3 خودم را روی عکس هیکل این ورزشکاران می‌چسباندم.

* از سال 81 رشته قوی‌ترین مردان راه‌اندازی شد و من وقتی سال 83 از تلویزیون دیدم انگیزه‌ام بالا رفت و می‌خواستم خودم را محک بزنم که در سال 83 سوم شدم.

* اولین ایرانی بودم که عنوان قوی‌ترین مرد جهان را از آن خود کردم و پرچم پرافتخار کشورم را به اهتزاز در آوردم. آن سال 13 میلیون هم جایزه گرفتم.

* زمانی آرزو داشتم یکی از قوی‌ترین مردان جهان که سوئدی بود و 2/15 قد داشت را از نزدیک ببینم. من به آرزویم رسیدم و سال 2005 با او مسابقه دادم این مسئله برایم خیلی لذت داشت.

*(لبخند می زند) آخرش هم معلوم نشد من قوی‌ترین مرد جهانم یا بهداد سلیمی! چند وقت پیش او را دیدم و سر این موضوع با هم حرف می‌زدیم. البته هر کسی در رشته خودش مهارت دارد.

* رکورد های من ... من لیفت 315 کیلو را از زمین بلند کرده‌ام و بلند کردن وزنه از بغل را قبل از مسابقات جهانی 430 کیلو زدم.

* من الان 45 سال دارم و پیر شده‌ام (شوخی و خنده.....مرحوم متولد 1360 بود)

* من ترک هستم اما باور می‌کنید خیلی وقت است که هوس کرده‌ام بربری بخورم و مدت زیادی است که بربری نخورده‌ام.

* چهار ماه قبل از حضور در مسابقات مردان آهنین برای خودم حدود 20 میلیون هزینه کردم. یک بار که خیلی گرسنه بودم 15 سیخ جگر، 15 سیخ خوش گوشت و دو سیخ بال مرغ خوردم. البته جای شما خالی!

* خیلی‌ها هستند که قهرمانند اما پهلوان نیستند اما در عوض خیلی‌ها هم هستند که در محل خودشان نیز مدال نگرفته‌اند اما پهلوان منتقد و مردم دوستشان دارند، به مردم کمک می‌کنند، دلشان پاک است...

* در خیابان اگر کسی به من تنه هم بزند سریع‌تر ببخشید می‌گویم و من زودتر از او معذرت‌خواهی می‌کنم تا مبادا مشکلی پیش بیاید.

* حدود 5 ماه قبل یک وانت از مسیرش منحرف شده بود همه مرا نگاه می‌کردند تا ماشین را در بیاورم. همه کمک کردند و من کار نکردم اما آخر سر هم از من تشکر می‌کردند و به اسم من تمام شد.

* پدرم هر وقت قهرمان می‌شوم، خوشحال می‌شود و تبریک می‌گوید و بوسم می‌کند و... دیگر بچه نیستم که بگوید برایت دوچرخه و کادو می‌خرم و...

* مادرم عمرش را داده به شما!(روح‌ا... در این صحنه برای لحظاتی اشک می‌ریزد و یک ترانه غمگین از تلویزیون پخش می‌شود.)

* اگر از ورزش دور شوم حالت سکته به من دست می‌دهد. من خیلی به ورزش وابستگی دارم.

* ادامه دادن ورزش تا 70 سالگی هم امکان دارد و اصلا ربطی به سن و سال ندارد.

* من از لقب قوی‌ترین مرد ایران و جهان خوشم نمی‌آید و دوست ندارم مرا با این عنوان صدا کنند. قوی‌ترین مرد کسی است که یک لقمه نان حلال به زن و بچه‌اش بدهد.

* هر وقت مادری را در خیابان می‌بینم به یاد مرحوم مادرم می‌افتم.(خدا رحمتش کند)

* آخرین بار که گریه کردم در خفا بود. در مسابقات جهانی در حرکت لیفت رکورددار بودم اما متاسفانه بند لیفت از اول پاره شد و من مجبور شدم با کف دستم وزنه را بلند کنم کف دستم زخم شد(تصاویر خون در دستان داداشی بارها در رسانه‌ها منتشر شد) در کنترل ماشین نیز من رکورددار بودم و در مسابقات جهانی 40 ثانیه رکورد زدم اما سایر ورزشکاران که رکوردشان پایین بود اعتراض کردند و مدعی شدند شاید راننده‌ها ترمز گرفته‌اند. راننده‌ها را عوض کردند من باز هم رکورد زدم و دستم خیلی بیشتر آسیب دید و باعث شد دلم شکست و گریه کردم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد