دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس شکسته دلان | Sms Delshekaste 2011 | پیامک دلشکسته

اس ام اس شکسته دلان | Sms Delshekaste 2011 | پیامک دلشکسته 

www.Nice-Sms.iR   

  

 

اس ام اس مخصوص شکسته دلان 

دلبرا در دل سنگ تو وفا نیست چرا؟ / کافران را دل نرم است و تو را نیست چرا؟ هر که قتلی بکند، کشته بهایی بدهد / تو مرا کشتی و امید بها نیست چرا؟

فرستنده : 3680***0937

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

کاش دل آدم هم عین دماغ بود. وقتی میگرفت فین می کردی وا میشد.

فرستنده : 2035***0937

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

لحظه پاک نیایش دارم از خدا یه خواهش ، بر سر دل های سوخته بکشد دست نوازش

فرستنده : 1230***0912

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

دلم از درد بی دردی گرفته/ دلم از هرچه دلسردی گرفته/ دلم از تو دلم از من و ازما / دلم از اینهمه غوغا گرفته.

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

مرز عشق این روزها شباهت زیادی به آدامس داره : اول شیرینه بعد دوست داشتنی... سپس تکراری و خسته کننده و در آخر دور انداختنی.


*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش آنروز که تقدیم تو شد هستی من گفته بودم که مراقب باشی جنس این جام بلور است ، پراز عشق و غرور است. مبادا بازیچه ای شود میشکند.

فرستنده : 4085***0939

 

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

 

میگن: بالاترازعشق،عادت است.هیچگاه کسی راکه بهت عادت داره ترکش نکن!

فرستنده : 2268***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

شادیهایم ازآنت! اندک بودنش رابرمن خرده مگیر!این تمام سهمم از زندگیست.

فرستنده : دانش از تهران

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

غم بی تو بودن آن چنان سنگین است که به هر آینه ای می نگرم.می شکند!

فرستنده : 6038***0917

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

این روزها شیر هم راضیه با دمش بازی کنن ولی با دلش نه!

فرستنده : 0220***0935

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

در دسترس که نباشی مشترک مورد نظر میشوی!!!

فرستنده : دانش از تهران

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

در این دنیای نامردان به دنبال چه میگردی؟ نرو بیهوده میگردی ، جوانمردی قدیمی شد.

فرستنده : 2268***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم ، از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم . . .

فرستنده : 4059***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

خداحافظ گل همواره دریادم. من و تو از همان اول جدا از هم که چون تقدیرمان این است. تو چون شیرین و من از نسل فرهادم. اگرچه حتم دارم مرا از یاد خواهی برد. ولی هرگز نخواهی رفت از یادم.

فرستنده : 5492***0938

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

صفا و صلح و یکرنگی در این دنیا قدیمی شد ، توقع از رفیق و مونس و همدم در این عالم قدیمی شد ، به جان حضرت آدم که آدم هم در این عالم قدیمی شد ، بخند ای دوست ، بزن لبخند که می ترسم از آن روزی که گویند ، خنده هم کم کم در این عالم قدیمی شد.

فرستنده : 6822***0935

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

جمعی بودیم هوای غم میخوردیم / در فصل گرسنگی به سر میبردیم / چون سیر شدیم دور گشتیم ز هم / ای کاش در آن گرسنگی میمردیم.

فرستنده : سحر از تهران

 

 *********** Nice-SMS.IR *************

 

شکسته های دلت را به بازار خدا ببر،خدا خود بهای شکسته دلان است

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

شب شکست، پیمان شکست، عهدی شکست، قلبی شکست، با شکست هرشکستی بر دلم آهی نشست

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

پس از این بى وفایى ها نمى خواهم تورا هرگز،تو باش و هرچه خواهى کن که من رفتم"خداحافظ"

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

به یکى گفتم قلب شکسته نمى خرى گفت اکه ارزش داشت نمى شکستش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد