دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های عاشقانه فوق العاده زیبا | SMS LOve Jadid 20 Mordad

اس ام اس های عاشقانه فوق العاده زیبا | SMS LOve Jadid 20 Mordad  

www.Nice-Sms.iR 

 

  

 

 شیشه ی نازک احساس مرا دست نزن.. چندشم می شود از لکه ی انگشت دروغ

 

*********** Nice-SMS.IR *************


لبریز غزل بیا همی آهسته

چون آیه بخوان مرا کمی آهسته

آهسته مرا رها بکن از سر عشق

تا در تو رها شوم دمی آهسته

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز
هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز
در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!
با این همه امید محال عاشقم هنوز

 

*********** Nice-SMS.IR *************


تا دوباره دیدنت…
این رختخواب را “وارونه” خواهم خوابید!

“خیانت” است به تو!
سر بر کنار “خیالت” گذاشتن!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

دل خوش میطلبم سیری چند؟
پای در بند به زنجیری چند؟؟
با چنین باده و جامی ساقی
تو بگو عشق و صفا سیری چند؟؟

*********** Nice-SMS.IR *************


هر جا دلت شکست ……قبل رفتن ….. خودت جاروش کن
تا هر ناکسی …….منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره…..

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

برای آنچه که دوستش داری از جان باید بگذری
بعد , می ماند زندگی و آنچه که دوستش داشتی

شمس لنگرودی

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

فاصله گرچه دست های ما را از هم جدا کرد ولی خوشحالم که جـرات ندارد به دل هایمان نزدیک شود

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

فرق است میان آنکه یارش در بر

با آنکه دو چشم انتظارش بر در

 

*********** Nice-SMS.IR *************


سکوتم را بشکن…!
فضای خلوتم را بشکن…!
اما دیگر دلم را نه

 

*********** Nice-SMS.IR *************


نقش ِچشمان ِخمارت ، چه کشیدن دارد !
سایه ساران ِدو زلفت ، چه لمیدن دارد !
آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه
حس مستی لبت طعم چشیدن دارد

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

دلتنگ دیدار تو ام
ای ماه شهر آرای من
ای چشم های روشنت
آیینه ی فردای من

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


آنقدر نفــس میکشم تا تمـــام شود همه ی

نفـــس هایی که هی سراغ تـــو را میگیرند…

 

*********** Nice-SMS.IR *************


دلتنگ بودن در کنارت
از جام عشقت،سر کشیدن
با بوسه های گرم مهرت
از کنج غمها، پر کشیدن

 

*********** Nice-SMS.IR *************

دوستان پاک چوبهای خیسی هستند که با آتش زندگی نه میسوزند و نه خاکستر می شوند

و تو یک دوست پاکی


*********** Nice-SMS.IR *************


تو رو من می پرستم، عاشقم باش
به رویای تو مستم، عاشقم باش
بگیر دست منو تو عطر شب بوت
بتی، من بت پرستم، عاشقم باش


*********** Nice-SMS.IR *************


باران مهر آسمان است نه بغض آن ، همانند آدمیان مهرورزی که می بارند و کینه توزانی که خشک و بی نشانند

 

*********** Nice-SMS.IR *************

خیلی وقتها ،… خیلی دیر آدمهای اطرافت را می شناسی … آنوقت تازه یاد می گیری به خیلی ها بگویی … لطفا جلوتر نیا…

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

خسته شدم از تکرارِ شنیدن
”مواظب خودت باش”
تو اگر نگران حال من بودی که نمی رفتی
می ماندی

 

*********** Nice-SMS.IR *************


زمانی فکر می کردم،هرچه می بینم فریب است،
جز آنچه حس می کنم
و اکنون می دانم هر چه هست،
فریب است…
چون حس می کنم

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


فاصله
یا تو
چه فرقی می کند ؟
هر دو مرا یاد یک چیز می اندازد
تنهایی …!

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 


ای کـــاش دلـــم اســیـــر و بــیـمار نبود

در بـــنـــد نــــگاه او گــــرفــتــار نــبـود

من عاشق واو زعشق من بی خـبر است

ای کــاش دل و دلــبــــر و دلـــدار نـبود

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

منم دلتنگ رویت

دلم آید به سویت

چه کردی با دل من

 که کرده آرزویت .


*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

امشب ز غمت میان خون خواهم خفت

وزبسترِ عافیت برون خواهم خفت

باور نکنی خیال خود را بفرست

تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

ترا زیباترین می دانم ای دوست
ز رویت عشق را می خوانم ای دوست
مرا در عاشقی کردی تو مجنون
چه لیلاوش شدی در جانم ای دوست!

 

*********** Nice-SMS.IR *************


از شانه ام پرید …
بر شانه ایی دیگر نشست …
نگرفتمش
.
.
.
بالش می شکست


*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بی کسی یعنی روی زخمهای من نمک بپاشی
و زخم هایم پشت سرت راه بیفتند و معتاد دست های شـــورَ ت شوند


هومن شریفی

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

فاصله که باشد

اگر تمام موزه های دنیا را هم سرقت کنیم / دگر همدست نخواهیم شد..

هومن شریفی

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

چپ میزنم تو را میبینم … راست میروم تو را مبینیم …

دست از این نگاه مشروطه خواهت برندار بانو …

من با تمام سر کشی هایم / عاشق استبداد صغیر بازوانت هستم

هومن شریفی


*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

قشنگ ترین غزلم را برای شب شعر چشمت نگه داشته ام

پس تو هم زیباترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار …

دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد