دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه شهریور ۹۰ | SMS LOVE 2011 JADID

اس ام اس عاشقانه شهریور ۹۰ | SMS LOVE 2011 JADID 

www.Nice-Sms.iR   

 

  

 

برای پیش تو بودن”بلیط ” لازم نیست

مرور قصه ی دل کافی ست . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو میمانم . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

” درد ” را از هر طرفش بخوانی درد است

دریغ از “درمان” که عکسش ” نامرد ” است . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

احساس مهربان تو عطریست که هر لحظه به مشامم میرسد

نازنینم فردا زیباست و تو زیباتر از فرداها . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را ندیدند

تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدی که هیچکس با آنها نبست . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

من “تــــــو” را به دلم قول داده ام

نگذار بد قول شوم . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

تقصیر دلم نیست که در کنج دلم جا داری / خوشگلی ، با نمکی ، دو چشم زیبا داری . . . !

  

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید )

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

آه گراهام

کاش اختراع نمیکردی تلفنی را که زنگ نمیزند . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

چقدر خوبه که بدونی یکی یه جایی داره

یه آهنگی رو فقط به یاد تو گوش میده . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

گاهی خیال میکنم از من بریده ای / بهتر ز من برای دلت برگزیده ای

از من عبور می کنی و دم نمیزنی / تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

ز هجران تو پرپر می زند دل / ز دل تنگی به هر در می زند دل

چو بلبل در فراق رویت ای گل / به دیوار قفس سرمیزند دل . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

آنچنان کز برگ گل عطر گلاب آید برون / تا که نامت میبرم از دیده آب آید برون . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

دیری است ندیده ام من الماس تنت / عابــر نشـــدم به کــــوچه یاس تنت

تبریز چـــــرا شده است فصل تن تو / خـــــواهم برسم به بندر عباس تنت

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم ، عمرم بود  . . .


 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

حرارت لازم نیست گاهی از سردی نگاهت میتوان آتش گرفت . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

این سخن در آسمان باید نوشت:

با تو در دوزخ مداوم ، بی تو هرگز در بهشت . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

مصرعی از قلب من ، با مصرعی از قلب تو / شاه بیتی میشود در دفتر و دیوان عشق

 

  *********** Nice-SMS.IR *************

 

فرقی نمیکنه که به اندازه دل یک گنجشک دوستت داشته باشم یا به اندازه دل فیل

مهم اینه که به اندازه یک دا دوستت دارم . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

سخن ، آغاز گفتن نیست ، نگاهی میشود گاهی کلام اولین دیدار . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست / اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند . . . !

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

در حضور خار ها هم میشود یک یاس بود / در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها / شیشه های مات یک متروکه را الماس بود

کاش میشد ، حرفی از کاش میشد هم نبود / هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست .  

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را میخورند . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

شال و کلاه می بافم با خیالت

 تا در سرمای نبودنت یخ نبندم . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

۱۰۹۲۸۳۴۰۱۹۸۲۷۳۶۵۹۸۷۱۲۶۳۵۹۸۱۲۶۳۴۸۹۰۷۲۳۹۰۴۶۷۸۶۵۷۶

اینقدر دوست دارم !!!

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو / تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج

قطره ای از باران محبت بود . . .

 

 *********** Nice-SMS.IR ************* 

 

آن شب که شد زندگی ما آغاز ، آغاز شد افسانه این سوز و گداز

دادند به ما دلی گفتند بسوز ، دیدند که  سوختیم گفتند بساز  . . . 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمـــــه444 چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

قشـــــــــــنگ بودن..و جدید!!
خیلی مرسی!!

نیلو چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

خوب بود ولی عکسش قشنگتر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد