دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه جدید با حال ترین مسیج های لاو و دوست داشتنی

اس ام اس عاشقانه جدید با حال ترین مسیج های لاو و دوست داشتنی 

www.Nice-Sms.iR  

 

 

 

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران

 تو به اندازه تنهایی من شاد بمان  . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم

 چهار تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی

سه تا کلمه شیرین : تو رو تحسین می کنم

دو تا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم

یک کلمه که از همه مهمتره : تو  . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

حال ما بی آن مه زیبا مپرس / آنچه رفت از عشق او بر ما مپرس

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست / که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست

 نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر / نهادم آیینه ها در مقابل رخ دوست . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

هر چند پیر و خسته و ناتوان شدم / هر که یاد روی تو کردم جوان شدم . . .

 

 اس ام اس تازه داری ؟ بفرست ۰۹۳۹۷۲۲۰۴۰۰ 

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

کسب در آمد از اینترنت ( کلیک کنید ) 

 

تو مگه باده فروشی که همه مست تو اند / تو مگه ساغر عشقی که همه معشوق تو اند

 منشین با همگان ای گل زیبای دلم / که به ظاهر همه مشتاق و خریدار تو اند . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است /  از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی

 تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند  . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

گل بودم در ایام جوانی ، جوان بودم نکردم زندگانی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

بر درت می آمدم هر شب مرا وا میزدی /  گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

 دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا به سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

کنار چشمه ای بودیم در خواب / تو بـا جامی ربـودی ماه از آب

چو نوشیدیم از آن جـام گـــوارا  / تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب . . .

 

*********** Nice-SMS.IR ************* 

 

شهیدان را به نوری ناب شوییم / درون چشمه ی مهتاب شوییم

شهیدان همچو آب چشمه پاکند / شگفتا آب را با آب شوییم . . . 

 

 

برچسب ها : sms asheghane sms dokhtar sms doosti sms eshghi sms jadid sms love smsm pesar اس ام اس برای دوست اس ام اس برای دوستان اس ام اس برای معشوق اس ام اس برای همه اس ام اس جدید اس ام اس زیبا اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عشقولانه اس ام اس عشقی اس ام اس لاو اس ام اس مخصوص عاشق ها اس ام اس های احساسی اس ام اس های عاشقی پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه جدید پیامک عشقی عاشقی جدید پیامک لاو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد